piątek, 25 maja 2012

Scenariusz Nenny:* cz.16

Elo !


Jestem i dodaję !!


północ - strych


A:Szczerze to ile już mamy tych elemętów ??
N:Pięć .
Si:< bez Niny >Co ?
N:Teraz było łatwiej .Znalazłam je po szkole i dwa przednaszym spotkaniem .
Je:Szybka jesteś .
N:Dzięki , Jerome .Tylko ich nie sprzedaj .< śmiech >
Si:< śmiech >
P:Oby Alice opiekowała się Joy .Dobrze .



U.S.A - stadion

< Joy i Alice biegną trzecie kółko >
J:Ja ...< dyszy>
Ali:Nic nie mów .Oddychaj równo .
J:< jęk >Wolałam w-f z panią Robinson .
< biegną dalej >


dom Anubisa - obiad

< Nina i Fabian wchodzą , nieświadomie trzymają się za ręce >
A:Ręce .
< puszczają się >
Je:< PAtrzy na nich >Już wiem z kim Fabian pójdzie na bal .< śmiech >
NiF:Jaki bal ?!
A:Organizuję bal .Z okazji końca semestru .Przerwa wiosenna już niedługo więc to ostatnia okazja .Właśnie ...Mick !
< Amber wychodzi , Mick za nią >


hol

Mi:O co chodzi ?Jeśli o bal to raczej ja powinienem cię zaprosić .
A:"Nie chodzi o bal .O nasz związek .
Mi:Czyli ?
A:Zrywam z tobą .Pa !
< wychodzi do szkoły >
< piodchodzi Mara >
M:Coś się stało ?
Mi:Nie .Mam pytanie .
M:Tak ?
Mi:Poszłabyś ze mnom na ten bal ??
M:Oczywiście .Ale Amber ...
Mi:Zerwała ze mnom .
M:Och...Wybacz Mick .Nie chce robić za nowe buty .< wychodzi >



szkoła - świetlica

< Nina i Fabian siedzą na kanapie >
F:Więc ...
N:Więc ?
F:Robiłem to już kiedyś .Nino...
N:Tak ?
F:Poszłabyś ze mnom na bal ?
N:...
F:...
N:Tak !
F:Tak ?!
N:Tak !
P:Powtórka ?
A:Tak .


Końec .

4 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x