poniedziałek, 28 maja 2012

Note a read + Chwilowy wygląd bloga

hejj !

Na początek dałam chwilowy  wygląd bloga gdyż dzis jej primera 2 sezonu house of Anubis ! aaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! I co jeszcze ? Brat pojechał na 5 dni na obóz ! aaaaaaaaaaaaaaa !
Dałam chwilowy wygląd bloga :D Żby każdy pamiętał że dzisiaj premiera ;)

Nie no pisze tę notkę od 13:00 i nie mogę napisać xD

Dzisiaj scenariusz bo sie spieszę !!
Grafik :

Poniedziałek - Note the read czyli  - Scenariusz , Kartka z pamiętnika , historyjka .-
Wtorek - Note the read czyli  - Scenariusz , Kartka z pamiętnika , historyjka ,-
Środa - Photo Notka czyli - Same przeróbki + Scenariusz
Czwartek - Small Notka czyli  Scenariusz , Kartka z pamiętnika- 
Piątek - Big notka - czyli  Scenariusz Mariczki  , Kartka z pamiętnika , przeróbka -
Sobota:Big notka - czyli  Scenariusz , Kartka z pamiętnika , historyjka i przeróbka -
Niedziela :Note the read czyli  - Scenariusz Mariczki , Kartka z pamiętnika , historyjka 


Dobra , na początek Scenariusz :

-wchodzi  Alfie , za dziwami stoi Ambe r -

Al:Amber umów się w końcu .... - mówi sylabami - ze ..... m n ą aaaaaaaaa !!!

-wchodzi Amber -

A:CO się tak drzesz ? aaaaaaaaaaaaaaaaaa !

-wbiaga Patricia i Eddie -

E:No co wyyyy ....  aaaaa !
P:Weźcie sie ! a !
A:Co my teraz ?
E:Nie mam po jęcia !
A:hmm ... Nino .. Fabianie ... Fabinoo .. Możecie się obudzić !
P:Amber ....

-Nina i Fabian się budzą -

A:ha !
N:Co sie stało ..
F:Nic nie pamiętam !
N:Kim ty jesteś ?
F:Kim ty jesteś !!!
N,F:Kim wy jesteście !
A:No to super ...
P:Nino !
N:Kto to Nina ?
P:Ty ! To Fabian !
F:Ja ?
P:TAk !
A:Jesteście Parą !!
N:Ale ja go nawet nie znam ~!
F:Ja jestem chłopakiem Joy !
A:Ją to akurat pamiętasz !
N:Nie ważne ! To koniec !
F:ALe ! NIe możesz !
N:Przecież sam mówisz że masz dziewczynę !
F,N: ha ha ha !
N:NAbraliśmy was !
F:PAtrz jakie maja miny !

- Amber , Alfie , Patricia i eddie mają miny typu :   D: -

F:Choćmy na kolację !
N:ok !

-Kolacja , Joy siada na miejscu Niny , wchodzi Fabian and Nina -

F:Joy ...
Jo:Tak ?
N:To moje miejsce !
Jo:Już nie !
P:Joy !
P:Patricia !
F:Joy wstań !
Jo:Żeby cię znowu pocałować ?
N:Że co proszę ?
Jo:Całowaliśy się wczoraj !

-Nina daje z Liscia Fabianowi -

N:Już nigdy się do cb nie odezwę ! - mówi płacząc -
F:Nino ! Czekaj !

-Nina wybiega , za nią Amber a za nią Fabian ,wpada na Jeroma -

J:Pomóc ci w czymś ?
N:-krzyczy płacząc- Tak ! Zniknij z mojego życia tak jak on - pokazuje na Fabiana i biegnie na góre -
J:Uuu ...
F:spadaj ,
A:Choć !

- pokój Niny i AMber , NIna płacze , wchodzi Amber i Fabian  , widzą Ninę pakującją się !-

A:A co ty robisz - mówi wzburzona -
N:To co widzisz .
F:Nino .. zostań !
N:Nie odzwyaj się do mnie !
F:Kocham cię !
N:DOrze .... widzę że kłamiesz jak zawodowiec !
F:Ninoo ...
N:Amber ...
A:Fabiann ..
F:Ughh !
N:Przepraszam ..
FNIno kocham cię ! - całuję ją -
N:Ile razy mi to jeszcze zrobisz ?
F:ale co ?
N:Znów mnie w sobie rozkochasz ?
F:Dla ciebie mogę o każdej porze dnia i nocy !
A:oooo .. jakie to słodkie !

-Nina zaczyna łapać się za głowe -

F:Coś ci jest ?
N:Nie wiem .. słabo mi ..
A:Usiądź !

-pojawia sie Shenkara -

S:Czas wrócić do umarłych ..

F:Nina ... Nina !!!!!
N:Żegnaj , znowuu ...

-Nina umiera w ramonach Fabiana -

F:Nina !!



to koniec ... Wiecie która jest ? 16:07 . Tak ! A zaczęłam pisać notkę o 12:30 ..
Nie chciało nic mi sie ale jakoś coś z siebie wypisałam xD Bayy !


Miłego oglądania Hoa !

Jakby ktoś nie miał nick'a to t macie link do strony na której pół godziny po pokazaniu się odcinka w tv umieszczany jest tu : Klikać xD - Nie wiem kiedy na nick.com.pl - tu kliknij jeśli chcesz tam się znaleźć będą
dodawać .


A tu na koniec mój Twitter : Kliknij - T w i t t e r Ityy ! <3 :DD

TO tle !!!!

Ita<3 . Fabina Girl Pl ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x