niedziela, 20 maja 2012

Scenariusz Nenny:* cz,11

Mam dla was pokręcony scenariusz .Musiałam .^_^



dom babci Niny


<Nina budzi się z krzykiem i siada na łóżku , wbiega jej koleżanka Alice >
Ali:Nino co się stało ?!
N:Ja...Ten sen..On...Fabian...
Ali:Opowiedz mi wszystko .< siada na łóżku >
N:< opowiada swój sen który zaczyna się od przyjazdu do DA i kończy na obudzeniu się >
Ali:Hmmm...Myślisz , że to był ... proroczy sen ?
N:Nie mam pojęcia .Ale...Ten Fabian ...< uśmiech >
Ali:< chichocze >Ubieraj się .Idziemy na zakupy .<wstaje z łóżka i wychodzi >


dom Anubisa - salon


P:Jutro przyjeżdża ta nowa .
J:Ciekawe jaka ona będzie .
F:Mhm.
< dzwon jego telefon >
F:Idę odebrać .
< wychodzi>

Ameryka - pokój Niny

< Nina dzwoni do Fabiana >
F:Halo?
N:Tu Nina Martin .Nowa .Przepraszam , że dzwonię , ale mam ważną wiadomość .
F:Jaką ?
N:Eee...To niestety nie jest sprawa na telefon .
F:Aha .Gdzie mam przyjść ?
N:Gdzie ja mam przyjść ?< śmiech >Jeszcze jestem w USA ale za chwilę mam samolot i o 16.00 będę w Londynie .
F:Zadzwoń gdy dolecisz .Odbiorę cię z lotniska .
N:Dobrze .Pa !
F:Pa !
< rozłanczają się >
N:< zamyka torbę i wychodzi podekscytowana >


DA - salon

< wchodzi uśmiechnięty Fabian >
M:Kto dzwonił ?
F:Moja siostra , Maro .
Mi:Na pewno siostra ?A nie dziewczyna ?
F:Spadaj , Mick .
Al:Dziewczyna- kosmitka . Mówie wam ta nowa też nią będzie .
F:< uśmiech >Wątpię .
Je:A dlaczego się pan tak uśmiecha , panie Rutter ?
F:Nie twój interes , Clark .< uśmiecha się i wychodzi >
J:Zamawiał dla mnie kwiaty i dzwonili z dostawy .Mówię wam .
< śmiech>
P:W jakim świecie ty żyjesz Joy ?On cię nie kocha .
< śmiech >

C.D.N



Pa !

1 komentarz:

  1. Woow. Nina miała dłuuuugi sen, hihi ^^^ Super, czekam na kolejny ;D

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x