sobota, 26 maja 2012

Hejj !

Jak wiecie nie mam na razie weny na pisanie : Historyjek i kartek z pamiętnika . Jak na razie posatram pisać się długie scenariusze a od tego  poniedziałku będę czy mać się grafiku ;)

MrsA:Idźcie po pana Sweeta !
J:Trzeba dzwonić po karetkę !
B(ella)wc(ilele)N(Iny):Nie trzeba ! Nic jej nie zrobie ! Chcę być po prostu wybraną !
J:Spadaj duchu z jej ciała !
E:Nie pozwólcie jej na to !
BwcN:Zamknij się !
F:I tak ją nie będziesz !
BwcN:Albo pozwolicie mi ją być na 1 dzień albo ona umrze !
Al:Pozwólcie jej !
A:Alfie ! Jak możesz coś takiego mówić !
Al:Chcecie żeby żyła ? Prawda !
J:On nie może jej całować !
A:Na jeden dzień ! I ani sekundy więcej !
E:Amber co ty robisz !!!
A:Ratuje jej życie !
F:Da się to zrobić w inny sposób ..
P:A jaśniej ?
E:Jeśli ją pocałuję ..
F:Patricio .. proszę ! Daj jej żyć ..
P:DObrze ..

-Eddie całuję Ninę , TA sie budzi -

N:-uderza Eddiego w twarz - .Eddie !!! -. Czuje się jak bym to już kiedyś robiła ...
F:NInaa ! - mocno ją przytula -
N:Dusisz Mnie !
F:Przepraszam ..

-wchodzi Sam -

Sam:Pan Sweet przyjął mnie do szkoły ! ooo - patrzy na Ninę - ty żyjesz ....
A:Tak ! A ty zaraz możesz umrzeć ! - rzuca się na sam -
Sam:Fabian pomóż mi !
F:Nie ..
Sam:Przepraszam ?
F:NIE !

-dzwonek , koniec lekcji -

MrsA:Fabian , Nina , AMber , Alfie , Eddie , Jerome i PAtricia . DOstancie na chwilkę!
W:Jasne ..

-reszta uczniów wychodzi -

MrsA:Czy wiecie coś więcej ?
N:MOże ..
F:Może ...
A:Mam ładne paznokcie ...
Al:Kosmici ..
E:Yaker !
P:Skórzana kurtka ?
J:Ninaa !
MrsA;DObrze idźcie już !

-wychodzą , kolacja dom Anubisa -

F: - rozmawia przez telefon -Niee .. Jakk .. Ale ? Dlaczego ?
N:Czy coś sie stało ?
F: Rodziece chcą przenieś mnie do nowej szkoły !
N:Daj mi ten telefon !
F:Proszę !

-Rozmowa Niny i Rodziców Fabiana -

N:Dzień Dobry ! Nazywam się Nina MArtin ..
M(Ama)F(Abiana): Była dziewczyna Brada i dziewczyna Fabiana .. Masz coś urzekającego w naszych chłopcach :).
N:Dziękuję .. Czy to prawda że chce pani wziąć Fabiana do innej szkoły .
Mf:Tak to prawda . Potrzebujemy mądrej osoby .
N:JA mogę pojechać
MF:co ?

-w pokoju -

F:CO ? Nino nie możesz !!!

-rozmowa -

Mf:Jeśli chcesz .,. przygotuj się .. jutro wyjeżdżasz ..
N:Dobrze ... O której ?
Mf:O 12:00
N:O 12:00 .. DObrze .. Do widzenia !

-pokój -

F:CO ty zrobiłaś !!!
N:CHciałam żebyś dostał ...

-pojawia się Shenkara -

S:Jakie to słodkie ! A Teraz Wybranych zapraszam do mnie !
F:Czekaj ! Niee !

-NIna i Fabian upadają -


To tyle ! Ide do fruziejra !! Pa <33


Ita czli Faian Girl Pl ;3

1 komentarz:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x