wtorek, 22 maja 2012

Scenariusz Nenny:* cz.13

Jupi ! Chcę wam podziękować za ostatnie komętarze !Dziękuję !



kawiarnia naprzeciwko lotniska

N:Myslałam że mi nie uwierzysz .Nikt inny ...
F:Ale ja tak .Myślisz że ...Ten sen był proroczy ?
N:Nie wiem .Ale ja naprawdę czuję się jakbym już to kiedyś przeżyła .
F:A więc ...Co z Joy ?
N:< uśmiech >Musimy ją spakować i gdzieś odesłać .Wiesz co się stanie jeśli tego nie zrobimy .Musimy też powiedzieć Victorowi że to ja jestem Wybraną .
F:Nie uwierzy ci , Nino .
N:Zaklad ?
F:Ech...Unikam zakładów .
N:< chichocze >I słusznie .


dom Anubisa - dzień przed porwaniem Joy

< Fabian wysyła Joy sms'a >


Przed domem .Teraz !

J:Okej .
< Joy wychodzi przed dom wdzi : Fabiana i Ninę z torbą obok taksówki >
J:O co chodzi ?Kim jesteś ?< do Niny >
F:Posłuchaj mnię Joy .Raz .Musisz wyjechać .Stowarzyszenie Victora chce cię porwać bo myśli że jesteś Wybraną .Nina i ja spakowaliśmy ci niezbędne rzeczy . Czyli : ciuchy , telefon , bilet na samolot , pieniądze .Jeśli nas nie posłuchasz wrócisz tu prawdopodobnie dopiero za rok .
J:A jeśli was posłuchm ?
N:Za kilka miesięcy .Postaramy się wszystko ułożyć jak najszybciej .
J:Ale Patricia ...
N:Zadzwonisz do niej .Śpiesz się .Za godzinę masz samolot .
J:Ja ...Mam wam dziękować ?
N:< uśmiech > Nie musisz , Joy .
< Joy przytula ich i wsiada do taksówki , odjeżdża >
F:Ech...
N:Spadam do hotelu .Mam przyjechać jutro .Oby Joy przedzwoniła do Patrici .
F:Oby .



pokój Joy i Patrici

< wchodzi Patricia >
P:Joy ?!
< dzwoni jej telefon : Joy >
P:Gdzie jesteś ?!
J:W samolocie .< opowiada jej wszystko >Jestem im bardzo wdzięczna .
P:Dlaczego sądzisz że mówili prawdę ?!
J:Patricio  ...Fabian to mój przyjaciel .Nina także się nim stała .Fabian nie kłamał by w takich okolicznościach .
P:Ale ...
J:Będzie dobrze .Pa .< rozłancza się >


salon

< wbiega Patricia >
P:Gdzie Nina ?!< do Fabiana >
F:Ma przyjechać jutro .
P:Dlaczego nam nie powiedziałeś ?!
F:Nie bylo czasu .Inaczej Joy nie wyjechalaby w porę .< szeptem do Patrici >
P:Okejjjj...Co ma z tym wspólnego ... Nina ?
F:Wyjaśnię ci .Amber chodź !
< Amber , Patricia i Fabian wychodzą >


pokój Patrici

< Fabian opowiada im sen Niny >
P:Hmmm..To raczej prawda .Dlaczego dzwoniła do ciebie ?< obrażona >
F:Słuchałaś mnie uważnie ?
A:Fabina !
PiF:Co !?
A:Fabian i Nina .Fabina .
P:Brawo geniuszko .< przewraca oczami >
FPiA:Sibuna !< śmiech >


USA - dom Alice

< Joy puka do dzrzwi , otwiera Alice >
Ali:Cześć .Joy , tak ?
J:Tak .Skąd wiesz  ?
Ali:Nina poprosiła żebym cię " przechowała " .Ile wiesz ?
J:Szczerze ?Malutko mi powiedzieli .
Ali:Chodź .Opowiem ci całość .
< wchodzą >



C.D.N


:)))):))))

3 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x