piątek, 18 maja 2012

Ważne rzeczy ...

Hej !

Jestem na kompie na 5 minut .. ma gorączkę więc nie mogę długo pisać :(

Sprawa Pierwsza :

Dzisiaj nie będzie notki !!!! Przepraszam ; / ale .. no nie dam rady . ;/

Sprawa Druga :

Jutro długa i duża notka !


Sprawda Trzecia :

Mój brat wyjeżdża na obóz na 4 dni . Chyba 28 , 29 , 30 , 31 Maja ! Akurat wtedy zaczyna się 2 sezon
 house of anubis !! + Będą wtedy duuuuuuże notki !

Sprawa Czwarta :

Szukam osoby która mogłaby umieszczać na tym blogu jakieś różne rzeczy związne z House of Anubis  .
Czyli jeszcze jednej redaktorki . Dlaczego ? Ponieważ Marta ma dużo blogów  , a ja musze dodawać ciś codzienie a to bardzo męczące . Szukam 2 osób . Tak 2 osób . Dlaczego ? Bo chcę żeby blog się rozrastał !
Może zgłaszać się każdy !  e-mail :scenariuszehouseofanubis@interia.pl
Lub Twitter :
https://twitter.com/#!/ItaHoa

Możecie również pisać w komentarzach swoją kandydaturę ale wolała bym na e - mail bo chciałbym dostać od was próbną notkę . Pierwsze tylko się zgłoście a potem ... po mojej odpowiedzi napiszecie dla mnie próbną notkę może to być co cokolwiek !!


Pozdro !!

chora Ita<3 ;D

2 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x