poniedziałek, 14 maja 2012

Note the read + Scenariusz Mariczki


Hejj !

Chciałam was bardzo i to bardzo przeprosić za brat notek w weekend . Sprawy rodzinne ...  . NA pewno zauważyliście nowy Wygląd bloga . Podoba się wam ? :) . DObra dzisiaj Note the read czyli : Scenariusz , Kartka z pamiętnika , historyjka . Bez mój wymarzony 3 sezon tylko dzisiaj - i zamiast  tego scenariusz Mariczki dzisiaj wyjątkowo :)

Dobra na początek Scenariusz 31 :

A:Ninaa !!!
N:Ona chce zabić nas !
A:O czym mówisz ?
N:Bella zabije Fabiana !!
Al:Ale po co ??
N: Myślałam  że we mnie weszła ... ale obudziłam się .. niestety ... teraz zrobi coś Fabianowi !!
Dc:Nie zrobi !
N:Jak to ?
DC:Właśnie go budzimy !

-Fabian się budzi -

F:Nina nie żyje !!!
A:Ty pacanie ! Ona żyje !
F:Nie ! Zeno porwał ją i Eddiego !
A:Leży obok ciebie !
F: Nina ! Jak dobrze że tu jesteś !
N:A Eddie ?
P:Właśnie !
Dc: Spróbujemy go wybudzić .

-pojawia się Bella -

Al:Kosmitka ! Dziewczyna Fabiana !
B:NIe  ! Wampiro duch !Albo On -pokazuje na Fabiana - albo on -pokazuje na ciało Eddiego- albo Ona - pokazuje na Ninę -
P:Masz jakiś problem ?
B:Albo jej życie albo jego . !
A:Spadaj duchu ! Nigdy nie będziesz Niną , Fabianem - przerywa jej Patricia -
P:A już na pewno Eddiem !
B:Kogos i tak wezmę !
N:Weź mnie !
F:Co ?
N:Weź moje życie !
F:Niee !
N:Fabian .. muszę .
F:NIe pozwole ci na to !
N:Kocham c.. - mdleje -
F:Nina ! - odpina się od aparatury i biegnie do jej łóżka -
A:Nina !!
P:Nina !!!
F:Nie rób mi tego ! -łapie ją za ramiona i szarpie - Nina !
Dc:Nic nie da się już zrobić !

- w tym samym czasie Kraina snów -

E:Nina ! Co ty tu robisz ?
N:Umarłam ...
E:Co ?
N:Albp ty byś umarł albo Fabian ..
E:Nino ! Dlaczego to zrobiłaś !
N:Bo Nie mogłam bym się pogodzić z stratą  Fabiana albo Ciebie . Zbyt bardzo kocham Fabiana . Eddie jesteś moim najlepszym przyjacielem . Było by mi ciężko któregoś z was stracić .Fabian jest moim całym życiem ! Nie mogłabym pozwolić umrzeć mu z mojego powodu tak jak i tobie . Dopełniacie moje życie ..
E:A raczej dopełnialiśmy !
N:Żegnaj na zawsze !
E:NIe dostawie cię tu !
N:Oni już cię wybudzają !
E:Niee ! - przytula Ninę -
N:Żegnaj !
E:Kocham cię !-Całuję ją - Żegnaj - znika - .

-Szpital -

F:Jak to nie da się nic zrobić ! musicie coś zrobić !
Dc:Połóż się bo coś ci się stanie !
F:Moje życie teraz i tak nie ma sensu !
-budzi się Eddie -
E:Nina !!!
P:Eddie !
E:Gdzie ona jest ?
P:Kto ?
E:Nina !
P:Ona ona .. umarła !
E:Wiem ! - krzyczy na Fabiana - Jak mogłeś jej pozwolić !
F:Nie mogłem jej powstrzymać !
E:Ty nigdy nic nie możesz ! Widziałem ja !
F:Gdzie !
E:Tam gdzie byliśmy ! Wytłumaczyła mi dlaczego umarła !
A:Co ci powiedziała ?
E:Cytuje ! ,,Bo Nie mogłam bym się pogodzić z stratą  Fabiana albo Ciebie . Zbyt bardzo kocham Fabiana . Eddie jesteś moim najlepszym przyjacielem . Było by mi ciężko któregoś z was stracić .Fabian jest moim całym życiem ! Nie mogłabym pozwolić umrzeć mu z mojego powodu tak jak i tobie . Dopełniacie moje życie .. ''
F:Nina ... - płacze -
S:A może wybrany przyłączy się do Wybranej i Belli ?

-Fabian mdleje -

Teraz  krótka historyjka :

N:Fabian ?
A:Nie powinno cię tu być !
F:Nino ! Przepraszam to moja wina ! Czy kiedyś mi wybaczysz !
A:NIe wybaczy ci !
N:Fabian to nie twoja wina !
-Fabian całuje NInę -
N:CZy moglibyście nas dostawić na chwilkę samych ?
W(szyscy): Ok !
A:ale pod jedym warunkiem !
F:Jakim ?
A:Nie podnoś na nią głosu !
-wychodzą-
F:Chciałaś mi coś powiedzieć ?
N:Tak !
F:A więc ...
N:Fabian nie łatwo mi to mówić ale ...  jestem ciężko chora ..
F:Na co ?
N:Mam zespół zmian .
F:CZyli ?
N:Moja twarz może się zmienić nie do poznania ! Moje włosy będę zmieniać kolor ... Moje oczy i usta reż .. twarz będzie się zmieniała ..


Karta z Pamiętnika Eddiego na postawie scenariusza

Drogi Pamiętniku


Nie wieżę ! Nadal nie wieże ! Wiem że ona wróci ! Fabian nie jest normalnym człowiekiem ! Alfie miał 
rację ! Fabian to kosmita ! A ta bela to jego dziewczyna ! o było dla mnie taki strasznie smutne jak po raz ostatni spotkałem się z nia w krainie snów .. Nigdy nie byłem tak rozgoryczony . Pocałowałem ją na pożegnanie .. Bo jak tu nie pocałować osoby której zdanie nie jest ci obojętne jak widzisz ją ostatni raz .
Powiedziałem że ja kocham ! Wcześniej nie byłem tego pewny ale już wiem co do niej czuje ! Wiem że 
dla niej jestem najlepszym przyjacielem i nie chcę tego zmieniać . Kocham Yaker . A Ninę chcę mieć zawsze blisko przy sobie . Dlaczego ? Bo w moich uczuciach bywa dziwnie . A ja nie chce psuć jej związku którego i tak już nie zepsuje bo jej już nie ma .. Nie mogę się z tym pogodzić ! Idę to Yaker ! Ona musi pomóc mi to poskładać .. Ale czy dobrze robie ? CZy Yaker nie domyśli się że kocham Ninę ? Trudno ! 

                                      Love . Eddie . ; (

Scenariusz Mariczki :


Po wyjściu Niny, Amber idzie do Fabiana
A. Ty idioto, ty... ( urywa bo widzi, że ma deprechę czy coś). Co jest?
F. Nina mnie rzuciła.
A. Mi powiedziała, że ty ją i .... Nie ważne.  Odzyskasz ją.
F. Jak?!
A. Zaufaj Amber Millington. Mam plan... (wychodzi)
Po filmie. Wszyscy wracają.
E. Fajny film. A tobie jak się podobał?
N. Fajny. Dzięki tego mi było....
(nie kończy bo Eddie ją całuje) Co to miało być, co?!

E. Podziękowanie.
N. (daje mu liścia i odchodzi)
Z okna Joy widziała wszystko
Jo. Patricio! Nie uwierzysz. Nina całowała się z Eddiem!
P. Wow. Ten to ma tupet. Jest tu od wczoraj.... A Fabian!
Jo. Właśnie. Teraz będzie mój.



To tyle ! Pisałam notkę 1 godzinę i 10 minut  . No ale należało się to wam za 2 dni mojej nie obecności na blogu . Dziękuję za 4 komentarze . Komentatorki :


Love Fabian - 1 komentarz
Monika - 1 komentarz
Asiak98 -2 komentarze 



Bardzo wam dziękuję !


SIBUNA !


Ita <33


2 komentarze:

  1. Super nowy wygląd bloga i w ogóle cała notka!! :) Czekam na kolejną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Superr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dawno nie czytałam takich fajnych scenariuszy:):):)::):):):):)Nie mogę się doczekać następnej1!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x