wtorek, 8 maja 2012

Scenariusz 30 + Kartka z pamiętnika + historyjka + Przeróbka

Hej !

Notke zaczynam pisać : 14:18

Jak wiecie lub nie wiecie od wczoraj piszę takie długie notki . Piszę na początku kiedy zaczynam pisać a na końcu kiedy kończę pisać . Będę dodawała jedną wielką notkę dziennie . Zajmuje mi to dużo czasu i bloga zaczyna być dla mnie obowiązkiem .. kiedyś pisałam bo chciałam teraz pisze bo muszę ..Ale kiedy widzę ile ludzi głosuje w ankietach , wchodzi na bloga to mam zapał do pisania . Pisze to dla tego bo jedna osoba nie powiem kto bo chciała być anonimowa spytała się mnie jak to jest prowadzić bloga i czy nie nudzi mi się to ...
Dobra bez moich zanudzeń na początek następny scenariusz :

       Scenariusz 30
F:I co ja teraz zrobię ?

-pojawia się Bella  - duch pomocy dla wybranych -

F:Kim ty jesteś ??? - mówi przestraszony -
B(ella):Wezwałeś mnie !
F:Ale ja nie wzywałem ducha !
B:Ależ tak ! powiedziałeś ,, i co ja teraz zrobię '' .
F:A jaśniej !
B:Tymi słowami każdy wybrany wzywa sobie pomocniczkę . Jeśli ma kłopoty albo jeśli coś mu zagraża .
F:Kim jesteś ?
B:Jestem twoją i Niny pomocniczką !
F:Jak to moja i jej ? Na raz ?
B:Tak
F:Dlaczego ?
B:Ponieważ kochacie się . To nie spotykane kiedy wybrany i wybrana są razem a d tego jeszcze z osarianem .
F:Musimy im pomóc .
B:Jak Nina mnie wezwie to jej pomogę .
F:Jak to to ona o tym wie ?
B:Nie wie .. Tak jak ty ... wypowie to przez przypadek . !
F:Ale musimy jej pomóc !
B:Musimy czekać !

- Pole Fink -

N:Gdzie my jesteśmy ? Gdzie jest Fabian ?
E:Nie mam pojęcia !

-pojawia się Shenkara -

S:Witam was moi mili !
E:CZego od nas chcesz ?
S:Was !
N:Po co ?
S:Dowiesz się w swoim czasie !
E:Gdzie my jesteśmy !
S:Tak gdzie Zeno kiedyś wpadł tam i wy wpadliście !
N:To ty znasz Rufusa ?
-Znika-
-Nina i Eddie dostrzegają w oddali Rufusa -

N:Rufus !
R(ufus):Nina Martin? Wybrana ! Uratowałaś mnie ! Wiedziałem że jesteś mądrym dzieckiem !
N:Jestem tu uwięziona tak samo jak pan !
R:Powiedz ,, i co ja teraz zrobię ? ''
E:Po co ? Żeby pan mógł odebrać jej moce ! -krzyczy -
R:Jestem dużo potężniejszy niż ty dzieciaku ! - krzyczy-
E:Nie nie ! Tylko nie dzieciaku jak ja panu .. - Nina im przerywa -
N:Spokój ! Panie Rufusie ! Po co mam to powiedzieć !
R:Aby nas uratować !
N: I co ja teraz zrobię ?
-pojawia się Bella -
E:Dddddddduchhh !!!
B:Nino !
-Nina mdleje -
E:Nina !!!

Ręka mi wysiada , Następna bardzo bardzo bardzo która historyjka -

 Historyjka 3

Jo:Widziałam bo ................. byłam u niej na wakacjach !
F:Byłaś u Niny na wakacjach ?
Jo:Znaczy .. nie ! Byłam u mojej .....babci ..,. kuzynki .... cioci mamy ?
F:Czyli byłaś u Babci kuzynki cioci mamy ?
Jo:Ja lece pa !

-Jo wybiega wchodzi Amber -

A:Zebrało ci się na romansy ?
F:O o ci chodzi ?
A:O co mi chodzi ? - mówi pytająco - O co mi chodzi -krzyczy- O to mi chodzi że Nina leży ciężko ranna po wypadku samochodowym bo dzwoniła do ciebie ! Nawet nie miałeś odwagi się przyznać !
F:Skąd wiesz ?
A:Bo Patricia i Eddie są już u niej a mu dalej tu się kisimy !
F:Przecież się pakuje !
 A:To sie lepiej od pakuj bo nigdzie nie jedziesz !
F:Co ?
A:To co słyszałeś !
F:NIe możesz !
A:A ty możesz romansować z Joy ! Nie dobrze mi na wasz widok !
-wychodzi wściekła -

Miałam już 2 skurcze ręki ;<<

Kartka z pamiętnika na podstawie historyjki !

Drogi Pamietniku

Fabian to świnia ! Nina leży ciężko chora w szpitalu a ten romansuje . Nawet nie miał odwagi się przyznać !
Raz mówi że ja ,, niby '' kocha a raz idzie do kina z Joy ! Nie nawiedzę go na prawdę ! Bez przesady ! pff .. ale dość Fabiana ! Czas na mnie otóż Jutro jadę do Niny i wyprowadzam się z tego okrutnego domu !
Będę chodziła do szkoły w USA wraz z Patricią i Niną! No i Eddiem Alfim Jeromem . Tak tak nie mylisz się! JEROMEM ! Trudno ! Wzięłam biedaka pod swoje skrzydła ! Dobra ale nie mogę podjąć decyzji tak szybko ! Robię zebranie ma ktorym będę ja Mick Mara Alfie Jerome Eddie i Patricia . Omówimy to wszystko w USA, Ale czy dobrze robię ? Czy aby nie będzie to zbut no nie wiem szokujące ? Trudno dzwonie do Eddiego i Patricii !

                                                                              Love Amber <3

Dobra ! :D Na koniec taka przeróbka :P Zr obłam ją wczoraj z nudy :D


Kończę pisać notkę :15:00

Nie dlugo nowe ankiety ! <3

 Dzięki LoveFabian że komentujesz posty :)

Ita<3


1 komentarz:

  1. :) Super notka, scenariusz, opowiadanie, kartka z pamiętnika i przeróbka ;) Xzekam na kolejną i oby częściej takie długie notki ;D

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x