poniedziałek, 7 maja 2012

Scenariusz 29 + Kartka z Pamiętnika + Historyjka + Przepraszam..

Siemkka ! 

Zaczynam Pisać notkę o 12:40

Jak wiecie miałam szlaban na komputer .. ale od jakiegoś czasu mogę wchodzić normalnie na kompa więc wydaje mi się że się skończył .Chciałam was bardzo przeprosić bo obiecałam że dodam 3 dni temu mój scenariusz ale nie miałam czasu .. byłam na imieninach u koleżanki ... mam rozbite kolano ... ale to nic <3 Obiecałam że wynagrodzę to wam więc znów zacznę pisać pamiętniki , kiedyś napisałam 1 część historyjki było to bardzo dawno a tak dokładnie to 3 kwietnia . Postanowiłam że zacznę je znów pisać ..
Jeśli ktoś chce przeczytać sobie pierwszą część to tu jest do niej link : -- Kliknij , wejdź , przeczytaj :D -
Dobra bez przeciągania .. Następny scenariusz:

-shenkara znika -

A:Co my teraz zrobimy ?
Dc:Oni są teraz w krainie snów ... Musimy ich uratować ale jako pierwszą musimy Ninę !
P:Dlaczego Ninę?
Dc:Bo Nina jest wybraną . Wybrana jest silniejsza niż wybrany i osarian .! Jako pierwsza traci moce .. po niej wybrany a na końcu osarian ..
P:Czyli że pierwsze uratujemy Ninę potem Fabiana a na końcu Eddiego ?
Dc:Tak !
Al:Co my mamy teraz z nimi zrobić ??
Dc:Przewieziemy ich do sekretnej sali . Tam będą odpoczywać .. bo gdy zacznie się utrata mocy musimy szybko ich z tego obudzić .
A:Utrata mocy ? Obudzić ?
Dc:Tak ! Oni są teraz tak jakby w śpiączce ...

- wchodzi Siostra Dżilia -

Al:Siostra Dżilia ?
S(iostra)D(żilia):Alfie Lewis ...
Al:Siostro jestem chory ...
Dc:Chyba na głupotę , teraz musimy ich szybko przewieź do sali 150 .
Sd:Oczywiście ,
Al:Pomóc Siostrze ,,
Sd:Żebyś się nie przemęczył chory Alfie ..
Al:Obiecuje !

-wszyscy pomagają siostrze przewieź Ninę , Fabiana i Eddiego do sali 150 . -

- Kraina snów -

F:Nina !!!
E:Czy ona się kiedyś obudzi ?
-Nina się budzi -
N:Ugghh .. znowu tu jestem !
F:Ale nie sama !
N:Fabian ! - przytula go -
E:Przepraszam ? Nie jesteście tu sami !
N:Eddie ! -przytula go -
F:Mam być zazdrosny ?
N:Fabian ! -całuje go w policzek -
F:ok .
E:Jak m się z tond wydostaniemy ?
N:Nie mam pojęcia !

-pojawia się Shenkara-

S:Witamm !
E:Znowu ty ! ? !
S:Wybrana czas Ci się kurczy !
F:Dostaw ją w spokoju ! - krzyczy -
S:Wybrana ma swojego obrońce ! Ty -wskazuje na Eddiego - Pójdziesz ze mną !
N:Dostaw go !
S:-wskazuje na Nine- ty też !
F:niee ! prosze !
-shenkara znika i zabiera ze sobą Ninę  i Eddiego .

Dobra teraz historyjka !!Bardzo bardzo  Krótka ! ! :D


A:Nie wytrzymam !
F:Myślisz że mi w tym łatwo !
A:pojedźmy do niej !
F:Pojedziemy wszyscy ! Choć do salonu .

-salon-

A:Jedziemy wszyscy do Niny . Gdzie Eddie i Patricia ?
Jo:Pojechali do niej !
A:To ja Fabian Mara Mick Jerome Alfie jedziemy razem . Joy ...
Jo:Nie jadę !
A:I tak bym cię nie wzięła .. chodźcie
-Wszyscy oprócz Joy wychodzą -
Jo:I tak bym cię nie wzięła .. pfff .. Febs ze mną dostanie !

-Joy idzie do pokoju Fabiana -

Jo:Fabian ?
F:Nina ?? oo .. Joy - mówi zawiedziony - przepraszam , przyzwyczaiłem się że to ona do mnie przychodziła
Jo:Fabian dostań ze mną!
F:Nie mogę !
Jo:Dlaczego ?
F:Ona jest moją dziewczyną !
Jo:aa ... ona ma chłopaka !
F: co?


I na koniec Kartka z pamiętnika Fabiana na podstawie Historyki .

Drogi Pamiętniku !

Czekałem na nią .. Myślałem że nie chce już się uczyć w naszej szkole ale powód przez który nie mogła do nas wrócić był o wiele bardziej bolesny . Ona miała wypadek ... Nie mówiłem tego nikomu ale prawdopodobnie wydarzył się on około godziny 10:00 . Dzwoniła do mnie wtedy . Gdy rozmawialiśmy ktoś Krzykną do niej , uważaj '' a ona powiedziała ,, muszę kończyć !  Paaaa '' to
jej ostatnie aaaa brzmiało jak aaaaaaaa ! Była wykrzyczane ! A ja na to uwagi nie zwróciłem ! To wszystko to moja wina ! W dodatku Joy powiedziała że Nina ma kogoś ... ale ja jej nie wieże .. Ona zrobi wszystko żeby rozdzielić mnie i Ninę .. choć .. Nina jest ładna .. Mam nadzieje że jakiś amerykański głupek jej nie opętał ! pff ... Muszę coś zrobić  ! Joy prosiła mnie żebym dostał ale nie ! Musze dowiedzieć się prawdy i zobaczyć Ninę ! Ale czy dobrze robię ? Cz nie pomyśli że jej nie ufam ? A może Joy mówi prawdę ? Idę spytać sie Amber ! 
 
                                                                                Love Fabian .

Kończę notkę : 13:28

Pisałam ją: 48 minut ! .

Jestem wykończona ale byłam wam to winna ;) . 

Postaram się takie duże notki dodawać codziennie ;) 


Ita<3 





1 komentarz:

  1. Super, nie mogłam się już doczekać :) Taaak, chcę więcej takich długich notek ;D Hehe, na kocu pamiętnika jest mój nick :D

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x