sobota, 19 maja 2012

Small Big Notka


Hejj !!

Miałam dzisiaj męczący dzień .. Dalej jestem chora i cudem uprosiłam mamę na 15 minut wejścia na komputer . ;( . Pogorszyło się mi , dzisiaj miałam 39 stopni gorączki . na prawdę kocham dla was pisać ale nie mogę  . Wczoraj nie było ze mną tak źle jak dzisiaj . PRZEPRASZAM . Dziękuję Pauli i LoveFabian za miłe komentarze pod ostatnią informacyjną notką ;)... Dlatego piszę dzisiaj tylko scenariusz .. przepraszam ze ciągle was zawodzę .
Dlatego potrzebuje waszej pomocy ! . PAmiętajcie !!! zainteresowani niech piszą na mój e-mail : ScenariuszeHouseofanubis@interia.pl

Grafik :
Poniedziałek - Note the read czyli  - Scenariusz , Kartka z pamiętnika , historyjka .-
Wtorek - Note the read czyli  - Scenariusz , Kartka z pamiętnika , historyjka ,-
Środa - Photo Notka czyli - Same przeróbki + Scenariusz
Czwartek - Small Notka czyli  Scenariusz , Kartka z pamiętnika- Dzisiaj Wyjątkowo z Historyjką . =)
Piątek - Big notka - czyli  ScenariuszMariczki  , Kartka z pamiętnika , historyjka i przeróbka -
Sobota:Big notka - czyli  Scenariusz , Kartka z pamiętnika , historyjka i przeróbka -
Niedziela :Note the read czyli  - Scenariusz Mariczki , Kartka z pamiętnika , historyjka 


Scenariusz 34

F:Shenkara ! Jesteśmy w szkole ! Chcesz żeby ktoś cie zobaczył ?
-shenkara znika-
N:Pomóż mi FAbian !
F:Ale jak ?
N:Proszę ! 
F:Ale o co chodzi ?
N:Ona chce mnie ożywić !
F:Kto ?
N:Sarah !
F:ALe jak ?
N:Musicie wyjąc moje ciało ! Dzisiaj o 18 !
F:Ale jak ?
N:WIeże w ciebie !

-NIna znika -

-cmentarz ,godzina 17:30 , nad grób Niny przychodzi Fabian Eddie i Alfie -

E:To co ? Mamy ją odkopać ?
F:Tak !

-odkopują ją , czekają do godziny 18:00 -

E:Ile jeszcze ?
F:10 minut !
Al:A jak sie nie uda !
E:Ty się módl żeby się udało !

-godzina 18 :00 -

E:która godzina ?
Al:OSIEMNASTA !
E:To się nie uda !
F:To by było zbyt piękne !
Al:Musimy ja zakopać spowrotem !
E:nie !
F:Musimy poczekać !
Al:NIe chce mi się !
E:To idź do domu ! NIe wiem jak ty ale my chcemy żeby Nina żyła !!

- Kraina snów -

N: Sarah ?
Sa(rah):Witaj skarbie !
N:Sarah ! co mam zrobić ?
Sa:Zamnkij oczy i idź spać ! A obudzisz się z tego koszmaru .
-NIna zamyka oczy i upada -

- cmentarz godzina 17:55-

E:To sie nie uda !
F;Musi !

-NIna się budzi -

N:Fabian ?


to tyle ! mineł już mój czas ! obiecuję że 28  , 29 , 30  i 31 maja wynagrodze to wam !!!



Proszę jeszcze raz o zgłoszenia do prowadzenia bloga bo nie daje rady ;(


Ita <3

3 komentarze:

  1. Superr!!!!!!!!!!!!Naprawde super!!!!!!!!!!!!!!

    PS.Życze powrotu do zdrowia:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super scenariusz, czekamy na kolejny. I rozumiemy wszystko, nie martw się o bloga, przecież najważniejsze jest zdrowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super scenariusz.!

    Zapraszam na mojego bloga,właśnie nie dawno pojawiła się tam notka... A ty Ito niestety już do mnie nie zagladasz...:(

    Zdrowiej.!;*

    Paulaa.

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x