sobota, 14 kwietnia 2012

Zagadki od Kasi.

Hej . Właśnie weszłam na swojego e - maila i dostałam wiadomość od niejakiej Kasi . Prosiła mnie czy mogłabym dodawać jej zagadki na mojego bloga . Odpowiedź brzmi TAK ! Spodobały mi się . Oto pierwsze :






Nie są ona trudne . Wręcz banalne :p Ale są bardzo fajne . W miarę możliwości Kasia będzie wysyłała mi je codziennie lub co 2 dni :) . Chciałam jeszcze bardzo ci podziękować że dodałaś adres naszego <mojego i Marty> bloga na obrazki . Mam nadzieje że nie będzie ich nikt kopiować .. :) Odpowiedzi piszcie w komentarzach lub wysyłajcie na mojego e-maila : ScenariuszeHouseofanubis@interia.pl .


Ita<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x