czwartek, 19 kwietnia 2012

Scenariusz 22 do końca :D

hej !
Dalej boli mnie ręka ale jakoś dam rady . ; ) . Napiszę tyle ile mogę a nawet wiecej ... nie mogę bloga zaniedbywać z powodu mojej głupie bolącej reki .. tak reki bo boli mnie już tylko prawa ..

F:I ty też nie ! Prawdziwa Sibuna to ja Nina Amber Patricia i Amber  ! A wy ! to dopisek do nas !
N:Fabian ! uspokój się  i wyjdź z tond ! natychmiast !
A:I leć do Joy bo sie za tobą stęskniła ..
F:Wiesz Nino . nie jesteś już tą samą dziewczyną .. tą którą kochałem !
N:Wiesz Fabian ! Ty też nie jesteś tym słodkim i wrażliwym chłopakiem w którym sie zakochałam !
F:Wiesz .... zmieniłaś się ! 
N:A ty nie ?
F:Nie ..
N:Aha ! czyli zawsze kochałeś Joy a mnie miałeś jako dodatek ? pff ..
F:Nie ! Owszem kochałem Joy ale to już przeszłość ...
N:Nie Fabian ! mylisz się ! Sorry ale jakoś już nie mam nastroju iść do tuneli jutro ok ..
A:Dobra ..
P:Ok ..
J:Rozumiemy 

=Rano , salon =

F:Nino , Joy  musimy pogadać ?
Jo:Ok !
N:Po co ? znów chcecie mnie oboje upokorzyć ? niee .. może tym razem wyznacie sobie miłość !
F:Choć ! - bierze Ninę za rękę i ciągnie ją na korytarz -

=korytarz =

N:Fabian ! ała ! to boli ! Już kompletnie zwariowałeś ???

-wbiega Amber -

A:Co sie tu dzieje ! Fabian !
F:Nie ! Ale chcę wam trzy cos powiedzieć !
N:Nie martw się! nie będę się o ciebie biła ..
F:Nie ! chodzi o to że Joy .. ja kocham tylko Ninę ... owszem kiedyś ciebie kochałem ale to było kiedyś ... rozumiem że możesz poczuć się zraniona ale nie rób nic głupiego !
Jo:Feb's .. ALe ja na nas poczekam !
A:Lepiej nie czekaj bo się nie doczekasz !
Jo:Spadaj !

-Joy idzie do salonu jakby nigdy nic ale z łzawi w oczach -

F:I Nino ! Prosze wróc do mnie ! kocham tylko ciebię ! Nikogo Innego !
N:Ja ciebie też kocham ale ... uszę cs wa powiedzieć ..
A:Mów !
N:Jak wiecie ja i Brad lubimy się ale nie w tym rzecz ..
F: co chodzi ...
N:Wczoraj dostała list ob Babci , patrzcie .

Droga Nino !

Muszę cię zabrać z stamtąd  ! to dla ciebie nie bezpieczne ! Dzwonił do mnie Maciek i chciał cię pozdrowić .
Dalej coś do ciebie czuje ale jest świadomy tego że ty Kochasz Fabiana i go nie dostawisz .. Problem w
tym że musisz przyjechac do domu na jakiś miesiac ! 

Przepraszm kocham Babcia

A:I co będzie dalej ?


C>D>N

Napisze jutro bo ręka mi już odpada . ;P

Ita <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x