niedziela, 15 kwietnia 2012

Scenariusz 19

Koniec weekendu . Smutna ^^ .



F:Już idę . Poczekaj na mnie w pokoju .
N:Dobra .

-Nina idzie do pokoju -

A:Co ty wyprawiasz !
P:Ona z tobą zerwie !
F:Musze tam iść !
A:Nie nie musisz !
Al:A jak z tobą zerwie ?
F:Powiem że słyszałem jej rozmowę z Joy .
A:Pewnie ! może od razu powiedz że wszyscy ją słyszeliśmy ! - sarkazmem -

- z pokoju -

N:Fabian !

- na holu -

F:Już ide !
A:Nie możesz !
F:Coś wymyślę ..


= w pokoju =

N:Musimy zerwać !
F:Dlaczgo ?
N:Kocham cie ale J... .
F:Ale joy powiedziała ci żebyś ze mą zerwała .
N:Po pierwsze okłamałeś mnie po drugie podsłuchiwałeś a po trzecie tak !
F:Nie byliśmy parą !
N:A skąd mam wiedzieć ?
F:Bo cię nigdy nie okłamałem , nie okłamuję i nie będę okłamywać !
N:Mam wyzuty sumienia !
F:Czekaj zadzwonie do Joy , niech tu przyjdzie wyjaśnimy sobie wszystko !

- w salonie -

Tralalala ! - dzwoni jej telefon

M:Kto dzwoni .
Jo:Febs ! Pewnie chce ze mną chodzic
M:Odbierz !

-fon-
Jo:Halo !
F:Joy , przyjdź na chwilke do pokoju niny i amber .
Jo:Ok już ide !

-rozłancza się -
M:I co ?
Jo:Mam iść do pokoju Niny i Amber ..
M:Idź !

= w tym samym czasie pokój Niny i Amber=


F:zaraz sobe wszystko wyjaśnimy !
N:Ona znów cię Okłamie a ty znowu jej uwierzysz !
F:Nie tym razem !
N:Zobaczymy !


-wchodzi Joy -

Jo:Febs ! Nina ...
F:Musimy sobie coś wjaśnić ..
Jo:Ale co ?
N:NAwet się głupio nie pytaj !
F:Tym razem mnie nie okłamiesz !


C>D>N> ; D


Ita <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x