sobota, 14 kwietnia 2012

Scenariusz 18

Tam tam tam ^^


N:Nie może pan ! Zaraz powiem wszystko Trudy !
V:Wynocha mi z tad ! natychmiast !


=salon =


N:Nie uwierzycie !
A:O co kaman?
N:Viktor chce mnie porwać !
F:I mnie !
N: I ciebie Amber , I Alfieego no i Patricie !
P:CO ? JAk mun zaraz .. !
A:A aa ale ..
N: NIe wiem co zrobimy ! ..

-wchodzą do salonu -

Jo:Nino możemy pogadać ?
N: ok . - ździwiona-

-wychodzą -

A:Choćmy !
F:o co ?
A:Bo cie okłamie ! pamiętasz jak powiedziałą że Nina kazała jej się od cb odczepić ? A było na odwrót ..
F:DObra choćmy !

- tym czasem , pokój Niny i Amber , Joy i Nina rozmawiają , Reszta sibuny stoi pod dzwiami i ich podsłuchuje -

N:A więc o czym chcesz pogadać ?
Jo:O mnie o tobie i o Fabianie .
N:Dobra ! co ty znowu chcesz !
Jo:Przosze cie żuć Fabiana !
N: CO ?

-za dzwiami , sibua -
Sibuna: CO ?

-w pokoju-

Jo: Prosze cie !
N:A niby dlaczego miałabym zerwac z chłopakiem którego kocham ?
Jo: Bo ja z nim kiedyś byłam ... ale mnie porwali ... gdy wróciłam to Feb's był już z tobą ...
N: Nie wiedziałam ..
Jo:To jak zrobisz to ..
N: Zrobie to ale tylko dla tego ze wciełąm się wam .. kocham go ale  ... nie mogę psuć czyjegoś związku ..
Jo: Dobrze mówisz ! pa - usmiech -
N:Pa . -smutnie -

- przed dzwiami -
A;Szybko! ona wychodzi do łazienki -

- w łaziece-

F:Nie wierze .. jak ona mogła tak okłamać Nine ..
A:To Joy !
F:Tak .. ale kiedyś była inna ..
P:Wiemy to co .. musimy coś zrobic żeby Nina z toba nie zerwała ..
Al:Ale co ?
F: Nie wiem . chodcie na dół  ..

- wychodzą -

N:O Fabian . musimy pogadać ..


Ita<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x