czwartek, 12 kwietnia 2012

Scenariusz Marty .

Hej .
Od jutra oficjalnie będzie ze mną prowadzić bloga Marta . Przysłała mi ciekawy scenariusz wiem
że pytałam się ciebie czy mogę g dodać ale jeszcze nie dostałam odpowiedzi . I tak go dodam haha :DD




Dom Anubisa - wieczór


< Nina i Patricia siadają zmęczone na kanapie >
N:Nie mogę uwierzyć że to się stało ...
P:Lepiej uwierz .Fabian zaginą .Nie znajdziemy go szybko .
N:Ja go kocham .Musimy coś zrobić .Inaczej ...
P:Nino ! Piper też kiedyś zaginęła na wycieczce .Ale się znalazła i wszystko było dobrze  .
N:Ale Fabian był z nami .
< wchodzą : Jerome , Amber i Mara >
M;Nino ... < przytula ją >
Je:Wiecie gdzie on jest ?
A:Wiecie co kolwiek ?
P:Nie ...Eddie został w Egipcie .Powinnien wieczorem zadzownić ...
A:A jak nie ?
M:To nie jest wiadome .
Je:A jesli znajdzeie go dzi...
< dzwoni telefon Patrici - Eddie >
P:< odbiera >I ?
E: I nic .Przykro mi ale ... nie znalazłem go .Tylko jego jedną rzecz ...
P:Jaką ?
E: Jakieś klucze .Nie wiem do czego ale są na nich hieroglify .
P:Jakie ?Umiesz je odczytać ?
E:Ja nie .Ale Nina wiedziałaby co jest na nich napisane .
P:Przyjedź z nimi .I ...
E:Kontunułuj .
P:Kocham cię .< rozłancza się szybko >
M,N,A :I co mówił ?
P:< opowiada im wszystko >
N:O nie .Nie !< wybiega >


sen Niny

F:< jego duch >Jestem pewny że mnie znajdziecie .
N:A gdzie jesteś ?
F:Nie mam pojęcia .To jakaś piramida .
N:Jak się tam znalazłeś ?
F:Miałem już wychodzić i do was dołączyć ale wszystkie pochodnie zgasły .Nie mogłem zaświecić latarki .Nagle w ścianie naprzeciw trumnu Tutenchamona pojawił się portal i mnie wciągneło .
N:Dała bym wszystko by móc cię zobaczyć .
F:Niedługo się zobaczymy .< uśmiecha się >
< Nina budzi się i zanosi płaczem >


rano - gabinet Victora

< Nina czyta akta Fabiana i Eddiego , wchodzi Victor >
V:Panno Martin !Prosze to oddać !
N:Najpierw mi pan odpowie .Dlaczego w teczce Fabiana jest pusto ?
< Victor milczy >
N:Prosze mi pomóc .Muszę go znaleść ...
V:Prosze iść za mną ...


Naprawdę bardzo mi się on podoba . Mam nadzieje że dowiem się co będzie dalej : ]

Ita <3

2 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x