poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Kartka z Pamiętnika cz 2

Hej . Jutro pisze sprawdzian po szóstej klasie ... Ale już wszystko powtórzyłam więc pomyślałam że dodam coś
extra . Nudzę się więc napisze dzisiaj jeszcze jedną ,,kartkę  z pamiętnika '' jutro 1 scenariusz , 1 historyjkę i następną kartkę z pamiętnika . Postaram sie żeby co dziennie dodawać po jednej rzeczy z każdego działu dlatego że teraz będę miała już na to więcej czasu . Bez przedłużania . Aha zapomniałabym dzisiaj ukaże się
kartka z pamiętnika Patrici Mary i Eddiego . Myślę że Jerome może poczekać na swoją kartkę ; )) .

PAMIĘTNIK PATRICI

              Drogi pamiętniku .
Nie wieże w to co właśnie powiedziała mi Amber . Fabian jest głupi . Nina go Kocha wiem wiem Joy też ale
nie pasują do siebie . Nina jako pierwsza zaufała mu więc nie powinien tego psuć ... Mam nadzieje że mu
to minie bo jak nie to sie do niego ie będę odzywać ... Trudno .. może i jestem najlepszą przyjaciółką  Joy
ale wole Fabinę ... :D A z resztą Joy zrobiła tyle przykrości Ninie .. Nie wiem jak Fabian mógł się w niej
zakochać . Ale coś w tym jest ... Przecież Joy odpuściła go sobie ... wiedziałam że kłamie ... No ale co mam zrobić ? Chyba nie powiem tego Ninie ? chyba że powinnam ? .. Idę do Mary .

PAMIĘTNIK MARY

             Drogi pamiętniku
Nie wiedziałam że Fabian to taki bufon ! Patricia przyszła do mnie po radę ale ja nie mogę jej pomóc ... Powiedziałam jej żeby poszła do Eddiego w końcu to jej chłopak , a ja nie wiem co o tym myśleć . Myślałam że Fabian kocha Ninę . Wiem że kiedyś kochał Joy ale mógł nie podrywać Niny .skoro kocha Joy.. Nie wiem czy jestem dobrą przyjaciółką ..Może powinnam jej pomóc a nie odsyłać do chłopaka?

PAMIĘTNIK EDDIEGO

           Drogi pamiętniku .
Yaker (Patricia) przyszła do mnie strasznie wkurzona .Powiedziała że Fabian powiedział Amber że Kocha Joy i Ninę na raz ... Jak można lecieć na dwa fronty?Tak mnie zachowuje się prawdziwy facet .. choć do Fabiana zawsze miałem wątpliwości ... Nie no żart : D . Chodzi o to że przykro mi będzie jak zerwie z Niną .
Będzie mi żal Niny bo dziewczyna tak się o niego stara a on ma to szeroko gdzieś . Chyba z ni porozmawiam . Ale czy to dobry pomysł ? Czy nie zbłaźnię się ? hymm ... pójdę do Jeroma .


To tyle .

Ps:Przypominam że jutro co najmniej jedna historyjka ..scenariusz i kartka z pamiętnika .. A może macie sami
jakieś fajne pomysły ?? Aha bardzo dziękuję :

Nakręcona:)

                        i

xXLadyPinkxX

Za miłe komentarze ... Pozdrawiam Ita <33 

2 komentarze:

  1. Dzięki! Hahahahahaha! Fajne te kartki z pamietnika! Śmieszne! Naprawdę fajne! To układa sie w taka śmieszną historyjkę...Hehe..:D Czekam na kolejną notkę! :D A i mam nadzieję że uda ci sie dobrze napisać ten sprawdzian! ;D

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x