sobota, 7 kwietnia 2012

Scenariusz 13

Następny < 33

F:Co ? Jak to ? Czytaj !
Al:
    Pomocy ! Rufus ! Fabryka ! Szybko !
A:Fabryka ... Fabryka !! Fabryka ?
P:Opuszczona ?
E:eee ??
P:Opuszczona Fabryka .. Rufus kiedyś tam mnie porwał ...
F:Idziemy !
J:To może być fałszywe !
A:Nina umie chować różne rzeczy a już na pewno telefon!
A:Ale jest ju... Ok !
F:Sibunaa ?
w:Sibuna !


=opuszczona Fabryka =


A:Ninoo !!
R:są tu !
F:Nino ! Nino !! Nino !! Jesteś tam !
N:Ta... =Rufus zamyka jej usta =
A:Słyszeliście to ?
F:Dobra wchodzimy tam .

-wchodzą -
F:nino !
P:Nino !
E:Wybranaa !
A:Nin's !!
Al: Ninaa !
J:Nnnnniiiinnnnaaaa !
A:Chyba jej tu nie ma !
F:Musi tu być !
J:Powinna tu być!
P:To nie możliwe ej patrzcie ! -Rufus zamyka jej justa i wyprowadza z Niną do auta -
E:Yaker co ty tu ... Yaker !!!
A:Patricia !!

=wchodzi Rufus =

R:Teraz mam i wybraną i buntowniczkę .. kto następny .. osarian ? Klauny ? Może Ksieżniczka ? A może
wybrany ?
F:Dostaw nas !
R:DObra ale wybraną i patrici sobie zatrzymam , żegnam !
E:Niee !

=Rufus ucieka i odjeżdża z dziewczynami  , dziewczyny rozmawiają po cichu =

P:Bałam się o ciebie .. tak jak wszyscy !
N:TO przeze mnie  to jesteś ...
P:Z własnej woli ! sama chciałam tu iść !
N:Tęsknie za nimi... za Fabianem .. Za Amber ... .
P:JA też ale bądźmy dobrej myśli !
N: :) ...


= W tym samym czasie , w opuszczonej fabryce =


A:Brawo Fabian !
F: O co ci chodzi !
J:o twój nie wyparzony język !
F:Sam mógł byś się zamknąć !
J:Radzę to tobie !
Al:Uspokujcie się ! musimy uratować dziewczyny !


=wychodzą =

A:Ej patrzcie !!!



I na koniec  chciała bym wam życzyć po prost wesołych świat <3

Ita <3

1 komentarz:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x