środa, 25 kwietnia 2012

Scenariusz 24 + 2000 wyświetleń !

aaa ! udało mi się do was napisac !

A:Ninoo !
F:Joy ! Jesteś idiotką !
Jo:Spadaj !

-wbiega Trudy -

T:Co się stało ?
A:Nina zemdlała !!!!!!
T:Fabian ! pomóż zanieść mi ją do salonu !

-w salonie Nina się budzi -


A:Ninaaa !!!!!!!!
N:Kim wy jesteście ? Gdzie ja jestem ?
A:Nie pamiętasz nas ?
N:yy .. a kim je jestem ?
A:Trudy ! Nina nic nie pamięta !
N:Kim jest Nina ?
A:To ty jesteś Nina ! A ja jestem twoją bff !
N:Co?
A:Best Forever Friends ! Najlepsze przyjaciółki na zawsze ! Nina !
N:A kim ty jesteś ? - mówi do Fabiana -
F:Ja jestem Fabian ! Jestem twoim chłopakiem !
A:Fabian ! możemy pogadać w 4 oczy !
F:Nie !
A:Choc tu ! - wściekła ciągnie bo na korytarz -

-korytarz-

A:CO ty wyprawiasz?
F:O co ci chodzi ?
A:Dlaczego ja okłamałeś ?
F:To jedyny sposób abym był znów z nią !
A:Nie 1 NIe jedyny !
F:To powiedz mi inny
A:JAsne słuchaj ... - przerywa jej wbiegajaca PAtricia -

P:Ej sluchajcie ona pamięta co too SIBUNA !!!!
F:Co ?
A:To nie możliwe !
P:Tak to choć !

-wchodza do salonu -

A:ejj .. Nin's ! co to sibuna ?
N:Otóż Sibana ta nasz klub ..
A:Sibuna !
N;No i pamiętam nasze sibukowane spotkania !
A:Sibunowe !
N:A my jako sibuboo jesteśmy przyjaciółmi !
A:Sibuna !
N:No i mam chłopaka któr należy do sabuny !
A:Sibuny !
N:NIe krzycz na mnie !
A:Dobra Nina !


-pokój Niny i AMber -

N:Amber !
A:PAmiętasz mnie ?
N:Amber ja udaje ! wszytsko pamiętam ! ale mnie Fabain okłamał ..
A:No ..
F:Że co ?
N:CO ty tu robisz ?
F:Okłamałaś mnie !
N:JA cię okłamałam ? to ty mnie okłamałeś !
F:yy ..
N:nie ma yyyyyyyyyyyy !!!
F:Wierz Nino .. - całuję Nine -

C>D>N


Mam nadzieje że jutro ; >

A teraz chciałam wam bardzo podziękować za 2000 wyświetleń ! Mam dla was przeróbki na szybko :









Ita <3

1 komentarz:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x