czwartek, 19 kwietnia 2012

Scenariusz Marty cz.5



Hejoł .Znalazłam troszkę czasu na dodanie następnej części .:P


salon

A:Nina i Patricia zniknęły !
Si:Co ?!Kiedy  ?!
A:Nie wiem ...< płacze > Po prostu zniknęły .Odwruciłam się i ...< krztusi się >
M:Spokojnie ...< przytula się >Znajdziemy je .
Je:<M wchodzi >Ich .Nina zostawiła list .
w:Co ?
Mi:Ja nie wnikam ...< wychodzi z salonu i idzie do pokoju >
M:Pacan .Pokażecie ?
< Sibuna nie słucha bo już czyta , Mara zagląda im przez ramie na list od Niny >


Kochana Sibuno !


Wiem .Wybaczcie , że zniknęłyśmy tak niespodziewanie i ...Jestem na tropie Fabiana .Na kluczu znajdowało się to zdanie .




" Piramidy kryją , zabijają i pokazują ludziom znaki . "


Egipt !


PS:Jerome i Alfie : pilnujcie Eddiego i Amber .


A,E :Ej !Ale dlaczego nas !/
M:Co to Sibuna ?
Si:My...Nina ...
Je:Wytłumaczę ci ...< opowiada jej wszystko >
M:Czyli Nina i Fabian są Wybaranymi .Tak ?
J:Dokładnie .A Patricia ...
E:Potomkinią Senkhary .Ale dlaczego poszła z Niną ?


pusta przestrzeń


< Fabian siedzi na ławce ze spuszczoną głową >
F:Nino pomórz mi ...
< pojawia się Amneris >
Am:Czy tylko to się liczy Wybrany ?
F:Co ja tu robię ?Przecież nie umarłem ...
Am:Jesteś pewny ?
F:Nie .< kręci głową >


piramidy


P:Długo jeszcze ?
N:Nie jestem pewna .



I jak ?Proszę ...Komętujcię !


Pa pa !<3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x