wtorek, 3 kwietnia 2012

Smutnoo ... + Scenariusz 9

Hej ....
Mam dla was bardz bardzo złą wiadomość . Nathalia Ramos odchodzi z House of Anubis . Powód ? Szkoła .... Napisała na https://twitter.com/ że odchodzi , że szkoła to dla niej priorytet ... Szkoda . Ciekawe
co wymyślą scenarzyści . Mam nadzieje że nie będzie grała ją inna osoba bo jak tak to nie będę tego już
oglądać . Ale i tak scenariusze itp.  będę pisać dalej z Niną . Może jeszcze wróci bądźmy dobrej myśli . ; ))

Krótki Scenariusz .:
F:Nino ... Skąd wiesz ...
N:Brad mi wszystko powiedział .. To koniec !


=Rano śniadanie =


J:Nino mam dla ciebie propozycję .
N:O co chodzi ?
J:Idę z Marą na randkę a sam nie mam za bardzo ochoty iść i wiesz może ty i fa...
=przerywa mu =
N:Ja i Fabian to koniec !
W:Co?
N:Feb's ma dziewczynę ...
A:Nie przejmuj się ... Fabian możemy porozmawiać ! =mówi wściekła =
F:Zależy . Chcesz mnie zabić czy z mumifikować ?
A:I to i to ! Choć !


=Idą do holu =


A:CO ty wyprawiasz ? Powiedziałeś jej o Daniell ?
F:Brad jej powiedział ..
A:-daje mu z liścia - Powinieneś dawno z nią zerwać !
F:Amber ja ją kocham .
A:Tak jak Ninę ...... Tak jak Joy ..... Zdecyduj się bo ludzie się od ciebie zaczynają odwracać ...
F:Tak a na przykład kto ?
A:Mam powiedzieć Ci alfabetycznie czy wolisz od tych co najbardziej cie nie lubią .
F:Oj ... Nie wysilaj się ... Amber ! Ty umiesz alfabet . ?
A:jesteś oficjalnie wyrzucony z SIBUNY. Sibuna .


=W tym samym czasie , śniadanie =


B:No Nino . Może pójdziemy na randkę ?
N:Chyba Cię głowa boli ...
B:No weź .... Chociaz daj odprowadzić się do szkoły !
N:Dobra ..
=wychodzą=
F:Nino .. Ja i Daniell to nie porozumienie .
N:Nie Fabian . Ja i ty to była bardzo wielkie nie porozumienie !
B;Choc Nino .

Przepraszam że taki krótki ; ))  Ita <3

2 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x