środa, 11 kwietnia 2012

Scenariusz 14

Teraz normalny ^^ . :D

= Idzie Nina i Patricia =

A:Nins !
F:Ninaa !!!!
E:YAker !!
F:Aaaale ... jak ??
N:Patricia jakimś cudem otworzyła bagażnik i uciekłyśmy .
F:Jak ja się o ciebie martwiłem ..
N:Rufus i tak mi by nic nie zrobił ...
E:A ja tam sie o ciebie nie bałem ..
P:Że co ?
E:No żartuję ; >
A:Dobra wracajmy .


=dom Anubisa =

F:Może pójdziemy razem do kina ?
N:Jasne czemu nie . - uśmiecha się -
Jo:Fabian  , nawet nie wiesz jak podobał mi sie ten film na którym wczoraj byliśmy .
A:Wtoooppaaa !
N:Że co ?
Jo:Och  , wyjaśnie ci , wczoraj fabian zaprosił mnie do kina ... poszłam z nim na bardzo ciekawy film .. tylko jak on się nazywał ? hmm .  Febs przypomnisz mi ?
F:-mruczy pod nosem z nie chęcią i po cichu- tytanik 3d
N: oo .. wiesz jakoś nie mam ochoty iść z tobą do kina ..
F:Ale ..
N:Choć na pole .. porozmawiamy .
F:Dobrze ..


=na polu =

N:Wiesz o co mi chodzi ?
F:Wiem ..
N:Musimy ...
F:Ale ..
N:Nie mam siły ..
F:Ja też ..
N:Ty masz .. poszłeś z nią na film ..
F:Przypadkiem .
N:Przypadkiem ? Skoro masz tyle przypadków to może ze mną też byłeś przez przypadek ..
F:Ale .
N:TO koniec ..
F:Kocham cie !
N:Ja ciebię też ... - odchodzi z płaczem -

=dom anubisa , =

E:CZyli koniec fabiny ..
A:CO ?
E: Patrz .. 3 .. 2 .. 1. .
-wbiega Nina-
A:CO jest ?
N:TO mnie przerasta .. przepraszam .. biegnie na górę ...
-wbiega Fabian , nie może sie otrząsnać z tego co powiedziała mu Nina -
A:Fabian ..
F:Zerwała ze mną ..
M:I ty sie jeszcze dziwisz !?
F:KOcham ją ...
-w ciszy idze do swojego pokoju -



Tarki jakiś wyszedł .. : )) ..


Ita <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x