poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Scenariusz 26 + Rysunek Mariczki

Hejjoo !

Ale dzisiaj piękna pogoda ! Aż żal siedzieć na kompie ale cóż ... może innym żal ale nie mi ! Oto następny scenariusz by Ja :D  .



F:Jaki wybrany ?
S:Ty chłopcze ale nie jesteś jedyny !
F:CO ty jej zrobiłaś ?
S:Zasneła ta słodko i spokojnie .. szkoda że z tobą będzie inaczej !
F:Dostaw nas w spokoju !
S:POd jednym warunkiem ! Chcę duszę wybranej !
F:Nie ma mowy !!
S:Kogoś duszę i tak wezmę . Jutro w tunelach koło fałszywej maski Anubisa mamy się spotkać , wybrana , wybrany osarian Buntowniczka Laleczka i Klaun !
-Znika , Nina się budzi-
N:Ona wróciła !!
F:Co ?? O czym ty mówisz ?
N:Shenkara !
F:Nie !
N:Aaaale .. widziałam ją !
F:Zdawało ci się ! Zemdlałaś ! Choć pora na kolację .

-Dom Anubisa -

F:Nina zemdlała Trudy zajmiesz się ją ?
T:Jasne !
F:Zaraz do ciebię przyjdę .
N:Dobrze .

-FAbian wchodzi do salonu gdzie jesr Eddie , Amber , Alfie i Patricia -

F:Mamy kłopoty !
P:A jaśniej !
F:Mamy Shenkare na głowie !
A:CO?
F: Szłem z Niną aż Nina nagle zemdlała , pojawiła się ona powiedziała cytuje ,,:Kogoś duszę i tak wezmę . Jutro w tunelach koło fałszywej maski Anubisa mamy się spotkać , wybrana , wybrany osarian Buntowniczka Laleczka i Klaun ! ''
E:Co na to NIna ?
F:NIc ej o tym nie mówiłem !
W:CO?
F:NIe chce jej narażać ! KOcham ją ! Bardzo !
A:Kłamstwo nie jest dobre !

- Wszyscy oprócz NIny idą do tuneli - .

S:A wybrana ?
F:NIe ma jej !
S:A wię cto ona bedzie moja !
F:nieee !

-sen NIny-
S:WItaj znów !



C>D>N


+
Rysunek kielicha Ankh Mariczki :




Ita<3

3 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x