środa, 4 kwietnia 2012

Kartka z Pamiętnika cz 4n - Notka 1 ;d

Hej ! Zrobiłam sobie dziś wolne od szkoły więc piszę wszytko po kolei Dzisiaj tylko pamiętnik Joy a potem znów idziemy od poczatku .. Czyli Nina Fabian Amber Patricia Mara Eddie Jerome Alfie Mick Joy ,

PAMIĘTNIK JOY

        Drogi Pamiętniku .
Jak Jerome , Alfie i Mick mogli mnie tak poniżyć ? Ja się pyta jak oni mogli ! Bezczelni ! Ale ja tego tak
nie zostawię . Jeszcze zepsuje Fabine ! Zobaczysz . Ale no będzie bardzo bolesne dla Niny . Zrobie jej
to samo co ona mi ! Jak tak można . Pff . Ale czy mi się to uda ? Czy  nie bedzie to za słabe ? Cóż choćmy
to wypróbować .


Mam do was pytanie . Czy chcielibyście  żebym pisała do tych kartek scenariusze ? Piszcie w komętarzch .

Ita < 33

1 komentarz:

  1. Tak! Dla czego nie, będzie fajnie. Ale jeżeli nie chcesz to nie musisz. Ale ja jestem za! :D

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x