poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Kartka z Pamiętnika cz 1

Hejooo ! Dziś opublikuję wam kartki z pamiętnika . W każdym poście będzie wpis 3 osób  . Postanowiłam że
będzie raz dodawany scenariusz a raz kartka z pamiętnika . Skoro dzisiaj jest kartka z pamiętnika to jutro będzie histroryjka a po jutrze scenariusz ... ; ))

PAMIETNIK NINY

           Drogi pamiętniku ..
Fabian zachowywał sie dzisiaj bardzo dziwie ... chyba nie chce ze mną już chodzić ... Coraz bardziej zbliża się do Joy a ja jestem na boku ... Dobrze że wspiera mnie Amber i Patricia ... Dowiedziałam się że moim Osarianem jest Eddie .. W sumie to fajnie ... Zaczęliśmy chodzić w 5 do kina . Czyli Ja , Eddie , Patricia , Amber i Alfie a Fabian jak zwykle nie ma dla mnie czasu bo woli joy . Może on mnie już nie Kocha ? Może woli Joy ? A może ze mną jest coś nie tak ?

PAMIĘTNIK FABIANA
 
         Drogi pamiętniku ..
Jestem na zabój zakochany w Ninie ale ... chyba powoli moja miłość do Joy wraca . Nie wiem dlaczego . Bardzo kocham Ninę ale kiedy Joy wróciła to jednak coś we mnie pękło i znów ją pokochałem . Ostatnio czuję się okropnie jak ciągle odmawiam Ninię wspólnych wypadów . A może to Nina zastąpiła mi Joy ? A może ja kocham je oboje ? Idę spytać sie Amber ..

PAMIETNIK AMBER

       Mój ty piękny pamiętniku .
Dzisiaj kupiłam 3 sukienki i są fenomenalne ale nie w tym rzecz . Fabian zadał mi dzis dziwne pytanie . Spytał się czy gdybym była na jego miejscu to kogo bym wbrała Joy czy Ninę . A ja walnełam mu z liścia i powiedziałam cytuję ,, Czy tobie się w głowie pomieszało ? Kochasz Joy ?? może od razu zerwij z Niną i idź
z Joy na randkę pff '' . Wiem że zachowałam się okropnie ale nie pozwole mu aby zniszczył swoje relację z
Niną . Czy mam jej to powidzieć ? Czy nie zranie jej uczuć ? Szkoda że mi nie doradzisz ... Idę do Patricii



To tyle . Po po  jutrze kartka z pamiętnika : Patrici , Mary i Jeroma .

Pozdro <3
Ita ; *

Ps:Jutro historyjka , po jutrze scenariusz a po po jutrze partka z pamiętnika plus w między czasie też może coś sie pojawić


EDIT *

Następna kartka z pamiętnika będzie Parici MAry i Eddiego ...  ; ))

2 komentarze:

  1. Fajne! Śmieszne! I jeszcze raz fajne! A będzie kartka z pamiętnika Eddiego?? Tak tylko pytam jak by co...he he...Czekam na kolejną notkę. :D

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x