środa, 4 kwietnia 2012

Scenariusz 10

Hej . Jak może zauważyliście dodałam 2 nowe zakładki , kontakt , i przeróbki zdjęć . Blog powoli
powili się rozwija więc za nie długo będzie dużo więcej nowości . A teraz scenariusz :

=W szkole =


B:Nino , może usiądziemy dzisiaj razem w ławce ? Co ty na to .. ?
N:No wiesz .. zawsze siedziałam z Fabianem ..
B:A Fabian z Daniell ...
N:Co ?
B:Chodzi o to że ... on .. jakby ci to powiedzieć ..  nigdy cię nie kochał ..
N:=stoi wryta =
B:On kocha tylko Daniell a ja kocham tylko ciebię .

 =Brad całuje Ninę , idzie Fabian i to widzi =

F:=krzczy=Nina ! Jak mogłaś ! Myślałem że mnie kochasz ! Olewasz mnie ... O co ci chodzi ?
N:=krzyczy= O co mi chodzi ?/ O co mi chodzi ? Chcesz wiedzieć ? Chodzi mi o to że masz 2 dziewczyny na
raz a  raczej miałeś , to jest nie normalne !

=idzie Amber , Patricia i Eddie =
A:Nie nie nie !
= podchodzi do nich =
A:Uspokujcie się ! Fabian jesteś nie normalny ! Nina powinnaś mu wybaczyć !
N:Dlaczego niby ?
A:Kochasz go?
N...
A:Nina !
N:no ...
A:Jak się kogoś kocha to mu się wszystko wybaczy !
N: Nie uważasz że jak sie z kimś jest to sie jest tylko z nim a nie z inną osobą ..
A:Wiem że to nie normalne ale kochacie się prawda ?
F:No ..
A:wybaczcie sobie .
=całują się=
B:Dzięki blondynko ! juz prawie ją miałem !
A:Spadaj !


=po szkole kolacja =

J:Febs . A wiec znowu Nina ..
F:O co ci chodzi ?
Jo:szybko zmieniasz dziewczyny .
J:Bardzo bardzo szybko ..
F:Co cie to .
=Alfie i Jerome biją się jedzeniem =
F:Przestancie !
J:Czy tobi nigdy nie znudzi mówić ciągle przestańcie albo tak nie wolno ..
F:Ha ha ha .. Nie !
T:Nino , Fabian mam dla was list .
N:Dla nas obojgu ?
T:Tak , prosze .
F:Nino od kogo to .
N:Nina widząc od kogo jest lis mdleje =
F:Nino !
A:Lece  po Trudy .
Al:List od kosmitów .. na pewno .!
W:alfie !!!!!!!!!!!!!

2 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x