piątek, 20 kwietnia 2012

Scenariusz Paters ♥ cz.6



Zmieniłam nick !Od teraz jestem Paters ♥ . Więcej szczegółów TU .Jupi ja jej !Dodaję następną część !Nie zawiodę cię Ita !


pusta przestrzń

< Fabian szuka Amneries , za nim pojawiają się Nina i Patricia >
< przytuklają się >
N:Tęskniłam !
F:Ja też .
P:A ja niet .
F:Jak się tu znalazłyście ?
P:Długa historia .Idziemy ?
N:Obawiam się że nie ma takiej opcji .
P:Co ?


salon

< wszyscy pilnuja swoich telefonów >
A:Nic.
re:U mnie też ...
M:Mam dość .Idę ich szukać .< wstaje >
Je:A jak dostaniesz się do ... pustej przestrzeni ?
M:Skąd wiesz że są w " pustej przestrzeni " .
Al:Kosmici mu powiedzieli ...
A:To nie śmieszne Alfred ,:P
Je:On jest śmieszny tylko jak wciśnie się w kickę Andrews i przejdzie się po wybiegu .
< smiech >
A:To nie było w ...
J,A:Drugiej klasie ?
Je:No baa ...
M:Idiotyzm .Idę zamowić bilety .
Si:Dokąd ?
M:Do Kairu .< wychodzi >



pusta przestrzeń


< Patricia , Nina i Fabian siedzą na ziemi >
P:Ugh ...Zimno tu .
N:Fabian ...kogo szukałaeś gdy się pojawiłytśmy ?
F:Amneries mi pomaga .Zrozumiałem że już mnię nie ma ...
N,P:Co?!





Pliss...Komętujvcie mnie !


1 komentarz:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x