poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Scenariusz Mariczki 1 + Rysunek Mariczki

Hej !
Od dzisiaj będzie dla nas pisała też Mariczka . Jak wiecie Będzie też dla nas malowała . Mam dużo jej rysunków na poczcie i scenariuszy więc na pewno co dziennie będę wystawiać jeden jej rysunek i scenariusz .
Scenariusz jest krótki i proszę Maiczkę żeby zawsze taki był . Właśnie dla tege będę dodawała co dziennie je + dodam dziś swój ;) .Jeśli chodzi o rysunki to będę dodawać jeden co dziennie , jak na razie po każdym elemęcie kielicha Ankh a potem inne . ;)


N. (wchodzi do holu i uśmiecha się)
W. (siedzą w salonie)
N. (wchodzi do salonu) Hej wszystkim.
A. (przytula ją) Hej. Jak ferie? Ja byłam za granicą. Kupiłam mase nowych ciuchów. Musisz je zobaczyć. (nawija jeszcze chwilę) Ok. Sory. To ja już idę.
P. Właśne. Joy, musisz zobaczyć nasz pokój. A tak w ogóle, to hej Nino.
W. (wychodzą, zostają tylko Nina i Fabian)
F. (uśmiecha się do Niny)
N. Więc jak ferie?
F. Dobrze. Jak babcia?
N. Ok. Tęskniłam za nią, ale ciesze się, że już wróciłam.
N. i F. (patrzą na siebie a po chwili się całują)
A. Ooo. Jakie to urocze.
N. (patrzy na nią bykiem) Amber.
A. Ok. Już się zmywam.
N. i F. (chcą się pocałować)
T. Witajcie gwiazdki.
W. (wchodzą do holu)
Af. Obiad... Znaczy... Trudy. Fajnie cię znów widzieć. Co na obiad?!
W. Alfie!
<Północ - Poddasze - Spotkanie SIBUNY>
N.F.A.Af.P. (siedzą na podłodze i opowiadają o swoich feriach)
F. i N. (cały czas na siebie patrzą)
<Po spotkaniu zostają tylko Nina i Fabian>
F. Więc...
N. Więc...
F. Tak właściwie to przed feriami nie zadałem ci jednego bardzo ważnego pytania.
N. (patrzy zdziwiona)
F. Nino... Czy zostaniesz moją dziewczyną???



Rysunek MAriczki następnej częśći kielicha Ankh



3 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x