piątek, 13 kwietnia 2012

Scenariusz 17

Mam jakieś 10 góra 15 minut na ten scenariusz . Dobra szybko !


= pokój Niny i Amber , wchodzi FAbian =

F:nino !
N:Tak .
A:yy .. to może ja pójdę do sklepu ? nie nie ! raczej idę do alfiego ! biedaczek dawno nie patrzył na nic pięknego!

-Amber wychodzi ale podsłuchuje ich pod drzwiami -

N:A wiec co chciałeś ...
F:Mam coś dla ciebie , - wyjmuje z pudełka prezent i pokazuje-

 
N:wooow . Ale nie mogę tego przyjąć ..
F:Dlaczego?
N:Fabian , jesteśmy przyjaciółmi .
F:Ja mam dość tych przyjaciół ! Kocham cię ale ty widać mnie nie ...
N:DObrze wiesz że cię kocham ale nie mam siły użerać się z Joy ...
F:Z Joy to wszystko koniec ! . Po porostu Nino kocham cię wróć do mnie!
N:...
F:Proszę !
N: No ok !

-za drzwiami Amber krzyczy jestt !! -

N:Słyszałeś ?
F:Nieee - mówi sarkazmem bo wie że Amber stoi za drzwiami -

- Na dole , victor -

V:Mineła 10 wiecie co to znaczy ! Macie jeszcze dokładnie 5 minut ! potem chce usłyszeć jak upada ta szpilka !
-po schodach biegnie fabian -
V:Moje uszy nadal coś słyszą !
F:Już idę idę !
V:Kto jak kto ale pan powinien wiedzieć że dawno powinien być pan w łóżku !
F:Wiem wiem! To się już nie powtórzy !
V:Mam taką nadzieje !

=Rano Śniadanie =

A:A wiec , znów jesteście razem !
N:Tak .
A:Nawet nie wiecie jak się cieszę !
F:My jeszcze bardziej - uśmiecha się do Niny -
V:Fabian Rutter ! Nina MArtin do mojego gabinetu ! natychmiast !
N:o co mu chodzi ?
F:Nie wiem .. - łapie Ninę za ręke -

=gabinet victora=

V: A więc Panna Martin ! Jak mogłem na to nie wpaść ..
F:Nie wypaść na co ?
V:Że to ona jest wybraną .
N:O co panu chodzi  - zmieszana mówi -
V:Potrzebuje Cię !
N:To po co wezwał pan ze mną Fabiana ?
V:Jak znikniecie w dwójkę to nikt was nie będzie szukać .. Choć Panna Milington .. hhmm .. też ją wezmę .. i Alfiego bo biedaczek umarł by z cierpienia i Panienkę Wiliamson bo znowu zrobi afere .
N:Nigdzie z panem i pojedziemy !
V:A kto powiedział że wy macie się na to zgodzić .. - chmsko-szyderski uśmiech -
N:-przerażona mina -
F:-przerażony ściska mocno rękę Niny -


jutro : kartka z pamiętnika , mój wymarzony 3 sezon , scenariusz możliwe ze ukaże sie historyjka .

Ita <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x