środa, 11 kwietnia 2012

Dziwna historyjka .. cz 1 Vampiowe house of anubis ..

        =Rano , hol , Nina i Joy kłócą się na górze na schodach ,
           z ukrycia przypatrują im sie AMber , Mara , Jerome ,
           Eddie i Patricia =

Jo:Dobra , musimy porozmawiać na poważnie !
N:O co chodzi ?
Jo:O co chodzi ? Mam tego dość udajesz jak byś mi nic nie zrobiła ! Jak ja była bym tą złą .. to rani .. bardzo ... nie dość że zajęłaś pierwsze mój pokój ... potem Febsa a na koniec moje przyjaciółki i co jeszcze ! Wszyscy mają mnie za wary jatkę , nie normalną .. A to przesz kogo ? Przez naszą kochaną Nine ! Chciała bym żebyś umarła !
N:-patrzy ze przykrością i niedowieżaniem -

=Na dole wszyscy patrzą sie na Joy z niedowieżaniem=
A:-szeptem , na dole - Musimy coś zrobić ?
E:-szeptem-Ale co ?
P:-Nie wiem .. poczekajmy jeszcze chwilkę-

=tym czasem na górze =

Jo:Co ? Nagle zrobiło ci się przykro ? Teraz ? Oddaj mi Fabiana a dam ci spokój .. aha i Patricię , AMber , Marę , Jeroma , Micka Alfiego ... Aha i wyjedź z tąd ! już !
N:Myślisz że zostawie osoby które są najważniejsze w moim życiu !
Jo:Nie no teraz to przesadziłaś ! Zabije cię !!!

=Joy przez przypadek zwala ninę z najwyższej poręczy schodów , wchodzi FAbian i widzi jak Nina spada tak jak reszta=

P:Joy !!!
Jo:haaa . (patrzy z przerażeniem na dół ) ja ja ja .

-Nina leży nie ruchomo na podłodze ... leci jej krew z głowy ... -



F:Nina ... Nina ! Nie zostawiaj mnie ! proszę !
A:Ninaa ! Prosze .. !
P:Nie proście jej lećcie po pomoc !!!
M:Tak ! Teraz to lećcie po pomoc a przed chwila to zaczekajmy ..
E:MAra !
M:A kłamie ?
Jo:JA ja .. nie chciałam - płacze -
F:Widziałem co jej zrobiłaś ! Jak ona umrze to .. to .. możesz zrobić to samo !
P:Fabian !


-wbiega Trudy -

T:O matko ! Karetka w drodzę ! Ninoo !


-nina mówi bardzo cicho -

N:Przepraszam ....

-zamyka oczy ... nie oddycha ..-

F:-wydziera sie - Ninaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A:Ona nie oddycha ! ona nie oddycha ! - krzyczy i płacze -
E:Mogę ja uratować ..
P:Jak ..
E:Trudy mogę im powiedzieć ..
T:Jasne gwiazdeczko ..
E:Jestem wampirem ... jeśli ja ugryzę to ona przeżyję !
F:Nie pozwole na to !
A:Chcesz żeby przeżyła ?
F:Tak ale ..
P:Ja też jestem wampirem .. może ja ..
A:I ja ..
F:Amber ?
A:I Mara .. Jerome .. Alfie ..
F:Co ?
Jo:I ja ..
F: ... To tylko ja i NIna nie jesteśmy ?
A:Tak ... moze ja to zrobie ?
F:Dobrze pod jednym warunkiem ... mnie też ugryziesz ..
A:A fe .. znaczy yy .
Jo:JA ogę to zrobić ..
F:Nigdy ! Słyszysz NIgdy ! Amber ..

= Prawie gryzie ninę kiedy wjeżdża karetka =



Sorry że taki mroczny trosze ale na oglądałam się zmierzchu i po prostu wszystko kojarzy mi się z Wampirami ..
hahah :D

Jeśli chce ktoś sobie obejrzeć to proszę Linki :

Zmierzch / Twilight (2008) - http://zalukaj.tv/zalukaj-film/76/zmierzch_twilight_2008_.html
Saga Zmierzch: Księżyc w nowiu / The Twilight Saga: New Moon (2009) -http://zalukaj.tv/zalukaj-film/3039/saga_zmierzch_ksiezyc_w_nowiu_the_twilight_saga_new_moon_2009_.html
Saga Zmierzch Zaćmienie / The Twilight Saga: Eclipse (2010)-http://zalukaj.tv/zalukaj-film/8775/saga_zmierzch_zacmienie_the_twilight_saga_eclipse_2010_.html
Saga Zmierzch: Przed świtem - Część 1 / The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1 (2011) -
http://zalukaj.tv/zalukaj-film/12151/saga_zmierzch_przed_switem_czesc_1_the_twilight_saga_breaking_dawn_part_1_2011_.html



Saga zmierzch przed świtem 2 ma dopiero premierę polską w Listopadzie 2012 .. Trzeba czekać ..


Ita <3

Ps: Linki są przypisane do każdej części .. jeśli chce ktoś sobie obejżyć to klika na link przy danym tytule części ; )) Myślę że się wam spodoba .. ja wczoraj obejżałam wszystkie ^^

2 komentarze:

  1. SUPER, bardzo podobał mi się ten scenariusz i tez z niecierpliwością czekam na kolejną cześć zmierzchu:D

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x