niedziela, 15 kwietnia 2012

Scenariusz 20

N u d y ..  : / !!!


Jo:O co ci chodzi ?
F:Słyszałem co powiedziałaś Ninie ! A raczej jak ją okłamałaś !
Jo:Wcale jej nie okłamuje Cię ! Patrz ! \ /-pokazje jej zdjęcie - Widzisz !


N: ja ja ...
Jo:Widzisz ! mówiłam prawdę ... byliśmy prawie razem .. ale oni mnie porwali i .. potem
ty się pojawiłaś !
N:NIe wiedziałam !
F:Nino ! Owszem ale to było kiedyś !
N:Było do póki ja się nie pojawiłam ! Nie mogę tak Fabian ! Nie mogę !

-wchodzi sibuna -

A:Ona kłamie !!!
N:Nie nie kłamie ! To moje wina że Fabian nie jest z Joy ! On ją kocha !
F:Kocham ciebie Nino ..
N:Fabian nie utrudniaj mi tego ... powinieneś z nią być !
F:Wiesz chyba masz rację ! - przez przypadek mówi to na cały głos -
A:Że co proszę ?
F:Tak masz rację kocham Joy !! Choć Joy ! .
Jo:Idę!!!! - chamski usmiech do niny -

-Fabian i Joy wychodzą -

N:Czy on właśnie mnie żółcił .. - stoi wryta -
A:Nino ..
E:Nie przejmuj się ..
N:Przepraszam ale nie mogę ..
P:oo .. no już ... - przytula Ninę -

=Rano śniadanie , Joy siada na miejscu Niny , Nina na miejscu patrici patricia na miejscu Amber a Amber na miejscu Joy . Wchodzi Nina=

Jo:Ja ciebie też kocham .
J:Czy mnie coś ominęło ?
N:Tak ! Egoizm Fabiana !
F: Uparcie Niny !
N:Naiwność Fabiana !
F: Głupotę Niny !
A: Aha i ze Fabian jest już skończony w moich i Niny oczach !
N:Przepraszam ale nie moge -wybiega płacząc -
A:Brawo Febs ! - biegnie z nią -


=pokój Niny i Amber =

A;Nino ! Nie przejmuj się !
N:AMber jak tu się nie przejmować !
A:Spokojnie !

-wbiegaja : Alfie Patricia i Eddie -

P:Nina !!
N:Przepraszam ale ja nie mogę patrzyć jak ona podrywa go na moich czach !
E:Będziemy się tobą opiekować i izolować od niego !
A:To będzie trudne bo ona ma zaraz koło niego szafkę ..
Al:Damy radę ..
P:Dobra choć cie bo się spóźnimy !


= w szkole =

F:Mogę pogadać z Niną ?
E:Daj jej spokój !
F:Chce z nią pogadać !
A:Ale ona z toba nie !
F:Dajcie spokój !
P:Wynocha z tond !
F:Dajcie mi z nią pogadać !
Al:Możesz sobie marzyć !
F:Nino ?
N:Daj i spokój ! Nie dość mnie zraniłeś ...
E:No już wynocha !

=na lekcji =

F:-szeptem - Nino ! , Nino !
MsA: PAnie Rutter ! co pam wyprawia !
F:Chcę coś powiedzieć Ninie !
MsA: Umówisz sie z nią po lekcjach !
N:NIe umówi !
J:uu .. kasanowa dostał kosza !
F:Spadaj !
MsA;PAnie Ruter !
F:Przepraszam !

= dom anubisa =


F:Dajcie mi z nią pogadać !

Ita <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x