piątek, 13 kwietnia 2012

Hejka :)



Hejka !


To ja jestem Marta .:)Od dzisiaj bd prowadzić bloga z Itą .Mam ich już kilka więc spokojna głowa ...Wiem jak to się robi .Bd dodawać scenariusze , przeróbki i może coś jeszcze ale nawet na to jeszcze nie wpadłam .Powiem wam troszkę o son=bie .:)


Nazywam się Marta i mam 13 lat .Moja najlepsza przyjaciółka nazywa mnię Kicia bo na jej urodzinach namalowali mi kota na twarzy .Jestem Twitteromaniaczką i uwielbbbiamm grafikę komputerową .Prowadzę z koleżanką  bloga z grafiką .( blog :* )Jestem uzależniona od Tajemnic domu Anubisa .Odcinki znam praktycznie na pamięć .:)Tyle .


Jeśli chcecię się ze mnom skontaktować to mój e-mail , facebook , nk i GG :

GG : 36040668

e-mail : martusia7142op.pl

Facebook : Marta Kupiec

Nk : Martusia ♥xd




Ok .Zaraz napiszę notkę ze scenariuszem .:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x