sobota, 14 kwietnia 2012

Kartka z Pamiętnika cz 6

NA szczęście weekend ! Już nie mogłam sie doczekać .. 

PAMIĘTNIK FABIANA

 Drogi Pamietniku

Jeszcze nigdy nie byłem tak szczęśliwy jak teraz ! Nina do mnie wróciła ! Wszystko mnie cieszy oprócz jednej rzeczy ... Wczoraj o mało co nie zostałem zawału ! Całą noc nie spałem ! Wysyłałem no Niny sms-y ale nie 
odpisywała ... Pewnie sobie słodko spała bo dla niej to nic nowego .. Wczoraj usłyszałem jakieś głosy ... jakby czyjeś piski .Ja byłem przerażony i blady a ona była tylko zdziwiona że ja to też słyszałem ! Ale ja usłyszałem coś więcej niż ona .. Nina słyszała mniej ode mnie ale bojem się jej to powiedzieć , ale gdy powiedziałem to odpowiedziała mi tak - ,,Prawdziwa miłość łączy tylko wybranych '' i dołożyła że to powiedziała jej kiedyś Sarah w śnie. Razem usłyszeliśmy potem jeszcze tyle - ,, Wybrani znów razem '' a ja jeszcze usłyszałem ,, Tak wybrani , '' . Czyli że to znaczy że ja jestem wybranym ?? !! Przecież to nie możliwe .. a może jednak ! Trudno zwołuje spotkanie sibuny ! Ale czy to dobry pomysł ? Może coś mi się wydało ?
A może powinienem powiedzieć to tylko Ninie ? A może Amber ? hmm . nie che martwić Niny ! Idę do Amber .


Ita <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x