piątek, 27 kwietnia 2012

Scenariusz 25


Siemaaaa ! 
Jutro urodziny mojej najlepszej przyjaciółki i będę u niej chyba nocować więc chyba nie dodam notki ... ale nie wiem może napisze ją z nią i moją 2 najlepsza przyjaciółką . Kto wie ... Ja mam cały tydzień wolny więc będzie więcej notek . Hah <3 Dobra bez rozpisywania krótki scenariusz ;3

A:to może ja sobie pójdę ..


 - Amber wychodzi -


F:Nino , Kocham cię < 3
N:I tylko mnie ?
F:Tak !
N:A Joy Mercer ?
F:To przeszłość , tak naprawdę to kiedy ona wyjechała a raczej została parowana już jej nie kochałem , a kiedy zobaczyłem Ciebie ..  Po prostu zakochałem się .

-zza dzwi -
A:oo .. jakie to słodkie ...


-pokój Niny i Amber -


N:Słyszałeś to ?
F:Nie przejmujmy się tym ! Czy wrócisz do mnie ?
N:Tak !
F:A co być powiedziała na ... krótki spacer ?
N:Teraz ?
F:yhymm ..
N:Okej tylko wezmę żakiet .



 - wychodzą , Amber nie zdążyła uciec i widzą ja stojącą za dzwiami -



N:Amber ?
A:ups ...
F:Słyszeliśmy cię .
A:Gdzie idziecie ?
F:Na romantyczny spacer ..
A: oo .. jakie to słodkie !
N:DObra idziemy  .


-Fabian i Nina schodzą trzymając sie za rękę , zauważa ich Joy i podchodzi do nich -


Jo: Febs ! - łapie go za rękę -
F:Joy ? - bierze swoją rękę -
Jo:Gdzie idziecie ?
F:Na spacer .
Jo:ooo to ja chętnie .. - przerywa jej Fabian -
F:Tylko ja i Nina idziemy !

-wychodzą -

Jo:Tylko ja i Nina idziemy .. pff .



-spacer Niny i Fabiana -



N:KOcham cię !
F:JA ciebie też !
S(henkara):Znów się spotykamy wybrana ! -
-Nina widząc Shenkare mdleje i uderza sie w głowe -
F:Nina !!!!
S:A  teraz ty wybrany !


C>D>N

Wiem wiem .. krótki . Ne długu przeróbki .. może jeszcze dziś ale niczego nie obiecuję <3
Dzięki Pateres za pisanie i wam za to że odwiedzacie naszego bloga ! Ubóstwiam was ! < 33

Ita <3


;3

1 komentarz:

  1. Extra! Nie mogę się doczekać kolejnego :) O i będziesz jeszcze dodawała takie pamiętniki po każdym scenariuszu jak kiedyś? Jeśli nie chcesz odpowiedzieć na to pytanie tutaj, to napisz na paulinakaz1@wp.pl . Z góry dzięki za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x