środa, 11 kwietnia 2012

Kartka z Pamiętnika cz 5

Muszę nadrobić zaległości .. Oto następna kartka z pamiętnika . Od dzisiaj będę pisała co dziennie kartkę z pamiętnika ale tylko jednej osoby . Tak będzie lepiej ; )


PAMIĘTNIK NINY

             Drogi Pamiętniku !
Wrócił do mnie ! TO było takie romantycznee !! Aaaa ! No normalnie nie mogę ! Zaraz chyba wyskocze z siebie ! Teraz wiem ze on naprawdę mnie kocha . Joy tylko nas rozłancza ale ... nie przejmujemy się tym !
po prostu nie zwracamy na nią uwagi  ! ALe i tak sie boje .. Wczoraj słyszałam dziwne głosy a co najdziwniejsze w tym że Fabian też to słyszał . Przestraszył się tak jak ja .. boję się o niego .. dlaczego tylko ja i on je słyszymy ? Zadaję głupie pytania ale nie mogę sobie wszystkiego poukładać .. Nastąpiły wielkie
zmiany w moim życiu . Bardzo bardzo i to bardzo wielkie .. ale pozytywne . Babcia wyszła ze szpitala ... Fabian do mnie wrócił .. Shenkara znikneła .. Jestem Bardzo szczęśliwa ale .. jednak bardzo boję się o
Fabiana , mam nadzieje że to tylko przelotne ze usłyszał te głosy . Musze z nim poważnie porozmawiać .
Ale czy dobrze robię ? Czy nie wzbudze jakiś podejżeń ? trudno .... idę !

Ita <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x