poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Scenariusz 23

Hej !
Jestem na szybko puki nie ma mojego Taty . Mama mnie rozumie i wie że prowdzę bloga więc tylko dlatego jestem teraz na necie :D . Postaram się jak najczęściej dodawać notki . Cały mój czas jaki będę miała na
komputer będę przeznaczała dla was , ok szybko b sę nie wyrobie : > Aha Ja wiem że febs pisze się FABES ale lepiej się czyta jak jest od razu napisane .


N:Nie wiem jak o tym myśleć ..
A:Chwila chwila ... O jakim Maćku pisała twoja babcia ?
N:Czy to jest ważniejsze od tego że babcia chce mnie z tond zabrać ?
A: yy tak ?


- Fabian i Nina patrzą się na Amber dziwnym wzrokiem typu ,, że co '' -


A:Nie   nie .. - basowym głosem -
F:Ale wiesz Nino .. chętnie posłuchał bym o tym Maćku ..
N:A co cie to ? Nie jesteśmy razem .. wiec ...
A:No gadaj !
N:NIe !!
A:Nina !
N:ughhh .. NO dobra ... Pamiętacie jak tu przyjechałam ... Maciek był w tym czasie moim chłopakiem .... Ale po balu z nim zerwałam ... powiedziałam że mam nowego chłopaka o imieniu Fabian . Maciek powiedział że
ma kuzyna tam gdzie ja mieszkam i też nazywa się Fabian ..  Byłam zakłopotana więc Maciek zrobił mi wielką
awanturę o to ze jestem twoją dziewczyną .. Powiedziałam że jest mi przykro .. a on powiedział że się nie podda i że tak mnie odzyska ... no i teraz pisze do mojej babci lub dzwoni b ja od niego nie odbieram ani listów ani telefonów a wie że od Babci zawsze odbiorę ! Mam tego dość , Fabian kocham cię ale nie mogę z
tobą być ! Bardzo i to bardzo chciałabym z tobą być ale nie mogę ...


F:Nino ! Pozwolisz żeby potbelly znaczy Maciek nas rozdzielił ?
N:Kocham cię ale ..


-wbiega Joy -


Jo:Stop ! Nino on cię nie kocha patrz ! nagrałam naszą rozmowę jak kiedyś gadaliśmy jak byliśmy razem , słuchaj !
F:Joy ! Nie !!!


-Joy puszcza nagranie -


****Nagranie****


F:Kocham Cię jojs .
Jo: Nie jestem pewna ..
F:CO?
Jo:kochasz Ninę .. ?
F.yy ..
Jo:Kochasz Ninę ??
F:Nie teraz liczysz sie tylko ty !
A:Nino !





****koniec nagrania ****


A:FABIAN !!!
F:Nino to nie tak !


-Nina mdleje -


C>D>N mam nadzieje że jutro . no musze już kończyć bo mój tata już przyjchał ! kurde . pa ;* 


Ita <3




Aha Marta a raczej Paters dziękuję że piszesz tu ;* Jak na razie moja kara a raczej kara mojego brata trwa do konca roku szkolnego ; < .  Mam nadzieje że sie skróći , dobra lece bo Tata już idzie ! pa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x