środa, 18 kwietnia 2012

Scenariusz 22 - króciutki fragmencik

Właśnie wróciłam z szczepienia ... zaszczepili mi 2 ręce O,o . Bardzo mnie bolą dlatego napisałam krótki frag męt naprawdę krótki ! jutro jak nie będą mnie ręce bolały to dopisze resztę .

F:Nino ! Przestań ! - całuję ją -
N:-daje mu z liścia czyli w policzek ^^- Co ty robisz ! -zła i zmieszana- Nie będę kolejną dziewczyną którą będziesz sobie całował !
J:Laską ... 
N:Jerome ! Nie pora na żarty ! Masz się z tond wynosić i to natychmiast !
F:aaale ..
A:Fabian nie słyszałeś .. wynocha ..
F:Nie !
M już nie należysz do sibuny ! .


Naprawdę was przepraszam ... Ale nie dam rady : (    

Ita <3 

1 komentarz:

  1. Rozumiem cię bardzo dobrze...Też nie lubię szczepień...i jak zobaczę igłę i strzykawkę to robi mi się słabo i czasem mdleję... dobrze cię rozumiem naprawdę. Nie piszę tego tylko dlatego że powinnam ale ja na serio...fajny fragmęcik! ;)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x