sobota, 6 kwietnia 2013

Opowiadanie [16] ~ by Bad Luck. ∞




Fabina [*]


Siemaa !

A więc tak .. dzisiaj opowiadanie i wiem że miało być ,, Kłamstwo ''
ale wiecie no .. tak jakoś wyszło C: Ogólnie to moja pierwsza notka
Pisana na IPhone więc przepraszam za błędy ;/

Od wtorku mam założony aparat stały na zęby ( tylko góra )
Więc uczcijmy to wydarzenie minutą ciszy ..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Dziękuję ! A teraz przechodzimy do dalej części notki ..






Nina

On jest dziwny .. naprawdę dziwny ! - powiedziała Nice wstając z kanapy. To nie jest śmieszne Fabian ! Wychodź jeśli gdzieś tu jesteś ! - wydarła się w stronę drzwi. Nagle telefon Niny za wibrował . Wyciągnęła go z kieszeni i spojrzała na na jego wyświetlacz. Sms od numeru nieznanego .. interesujące . Nice ! Zobacz ! - Powiedziała Nina . Przyjaciółka usiadła obok niej po czym kliknęła na komunikat na białym I Phone'ie. Na ekranie wyświetliło się zdanie. Nice kochanie ucisz się  - . X. Co do cholery !? - powiedziała odwracając się za siebie . Nino nie czuje się tu bezpiecznie .. - powiedziała Nice drżącym głosem. Spokojnie Nice .. Ktoś robi widocznie sobie z nas żarty i tyle ! - powiedziała Nina obejmując ramieniem przerażoną przyjaciółkę . Nino .. boję się .. - powiedziała Nice .. Nie masz czego .. a teraz chodź spać .. pomyśl o tych ludziach z tego starego domu .. W tym momencie Nice wybuchnęła śmiechem i powiedziała - Dzięki Nin's. Obie poszły na górę spać ...


Nice 


hahahahh ! - znów wybuchnęłam śmiechem .. Boże .. to mnie prześladuje i będzie prześladowało do końca życia prawda ? Moje życie nie było .. nie jest i już na pewno nie będzie normalne .. przez to zdarzenie moja psychika w końcu wysiądzie ! MÓWIĘ WAM ! A z resztą co za różnica ? Jaki normalny człowiek nie śpię o 3:00 p.m i śmieje się w trakcie gdy jego przyjaciółka śpi ? Tak zgadza się tylko ja .. Nie mogłam spać .. bałam się tego X czy jak mu tam .. Nagle usłyszałam dziwny dźwięk .. ale znany mi już. A no tak ! Mój telefon wibruje co oznacza że przyszła nowa wiadomość ! Ok .. zobaczymy kto jest na tyle zdesperowany by pisać do mnie po 3:00 w nocy ..  - Dlaczego nie śpisz skarbie ? Przestraszyłem cię ? . X - Boże .. - powiedziałam na głos. Nina ! Nina ! No kurde budź się ! - krzyczałam i szarpałam moją przyjaciółką ! - Nina do cholery obudź się ! - krzyknęłam najgłośniej jak tylko umiałam .. W kącikach moich oczu zaczęły pojawiać się łzy .. Co się dzieje ! Greetchen Jesy Cladej ! Dlaczego budzisz mnie w środku nocy ? - wykrzyczała Nina ale po chwili zamilkła gdy zobaczyła moją twarz  .. Co jest ? - spytała . Nie odpowiedziałam jej nic tylko pokazałam telefon. Musimy jechać albo do Tiny i Destiny  .. - powiedziałam ale po chwili dodałam .. Nic ci się nie stanie Nin's.. Nina po chwili namysłu wstała z łóżka, zapaliła światło i zaczęła się kierować w stronę okna - CO ty robisz ? - spytałam . Wypatruje dupka który starszy moją przyjaciółkę. Musi gdzieś tu być nieprawdaż ? Wie co robimy w danym momencie - Ale ty jesteś naiwna Nin's - powiedziałam. Przepraszam ?  - powiedziała zmieszana Nina. Kamery - odpowiedziałam . Co Kamery ? - spytała się Nina odwracając się w moją stronę . Muszą tu być ! No bo gdzie indziej ? .. - odpowiedziałam po czym zaczęłam się rozglądać po pokoju . Twoja teoria jest trochę szalona - odpowiedziała Nina odwracając się w stronę okna .. W takim razie co to jest ? - spytałam pokazując na urządzenie umieszczone nad progiem drzwi. Co ? - powiedziała Nina odwracając się i spostrzegając kamerkę. Ja się tu przebierałam ! - powiedziałam . Na serio Nice ? W takim razie się naoglądali .. . Nie mów że ty nie ! odpowiedziałam oburzona ! Chodźmy do salonu ! Tam też muszą być kamery ! -powiedziałam i pociągnęłam za sobą Ninę. Gdy zeszłyśmy do salonu zobaczyłyśmy coś na co można zareagować tylko krzykiem.. stał tam .. ten który pisał do nas prawdopodobnie sms'y .. 


*


I'm so sorry że taki krótki i nijaki !








Na pocieszenie trochę wiosny xD :










See you then !

Bad Luck. ∞  



5 komentarzy:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x