wtorek, 18 czerwca 2013

KONIEC OPOWIADANIA? + Mabian - nie dzięki..~ by ''Bad Luck''


heej!

Zaraz kogoś uderzę, przysięgam.. Mara i Fabian? POWAŻNIE? No przepraszam bardzo ale ja już tego nie oglądam ! Co oni zrobili z tym serialem ! Przysięgam nie obejrzę Dotyku Re i szczerze nie obchodzi mnie jakie nowe osoby tam grają .. Dlaczego wszystko zepsuli ? Gdzie podziała się prawdziwa Sibuna? Słyszałam że w Dotyku Re będzie podróbka i Niny i Amber.. Według mnie ten serial stracił sens kiedy Nina odeszła.. Ale jakoś się z tym pogodziłam.. potem zniknęła Amber.. Z Mary zrobili bezuczuciową NIE POWIEM CO BO NIE WOLNO PRZEKLINAĆ. 1 Sezon - to jest prawdzie House of Anubis, 2 Sezon - Ujdzie w tłumie, 3 sezon - House of KT RUSH, Dotyk Re - House of wszyscy oprócz głównych bohaterów, Sorry not sorry taka prawda.. Na jednym z blogów obejrzałam ten filmik i wiecie co ? Zobaczyłam co oni zrobili z tym serialem i nie wiem czy mam płakać czy śmiać się.. nie wiem.. 
Oto ten filmik :


Ok.. to tyle z mojej złości ..

JEŚLI CHODZI O ZAKOŃCZENIE OPOWIADANIA TO..

MAM JUŻ ZAPLANOWANE 4 ZAKOŃCZENIA
ALE W ANKIECIE SĄ TYLKO SŁOWA KLUCZOWE
NIE KTO, CO I JAK .. NIE WIEM CZY WAM SIĘ
TO SPODOBA ALE BARDZO PROSZĘ O OPINIĘ 
MOŻECIE ZAZNACZAĆ WIELE ODPOWIEDZI 


BDA xo 






4 komentarze:

  1. ja lubiłam najbardziej 2 sezon.!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog został prze ze mnie nominowany do Versatile Blogger Award szczegóły u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, wpadłam tu przypadkiem. 1 i 2 sezon były świetne, a to co porobili w 3 - szkoda słów. I to ma być realne? Jerome latał ze dwa sezony za Marą, ale połączmy go z Joy! Mara i Fabian w całym serialu powiedzieli do siebie chyba 2 zdania. No, gratulacje... Zauważyłam, że piszesz opowiadania o HoA. Całkiem fajne ;)
    Zapraszam do siebie
    http://hoa-new-story.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. tak ja też sobie ulubiłam 2 sezon, zapraszam do mnie http://mabian-really-stories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x