niedziela, 30 września 2012

Marto .. że co ? ale .. jak .. nie !! / by Ita

hej ....

Jak wiecie Marta przestała pisać na blogu .. ;(

Szczerze przyznam że jak to przeczytałam to sie popłakałam no bo praktycznie od początku razem pisałyśmy . Nie będę cię zatrzymywać na siłę bo wiem że to i tak nie ma sensu ale wiedz że zawsze będziesz
mogła wrócić na bloga !

Czyli tak blog dalej będzie istniał . Będę starać jak najczęściej dodawać notki jak tylko będe mogła !  aj promis xDD .

Dobra to tyle z mojej strony ...

jestem na prawdę załamana tym wszystkim .. no ale trudno .. jakoś dam rade ... muszę !


Dziękuję Marto że pisałaś ze mną te pare miesięcy ( blog istnieje od lutego lub marca ) . Na prawdę pomogłaś mi w rozwinięciu jego . Bardzo dziękuje ci za wszystko . Zawsze możesz napisać do mnie
na fb i zawsze będziesz tu mile widziana ! ;))


Pozdrawiam xx


Ita<3

3 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x