czwartek, 13 września 2012

Czy to ma sens ? / by Ita

Hej !

Właśnie przed chwilą dowiedziałam się że Marta chcę odejść . Szczerze też nad tym myślałam i doszłam do wniosku że jeśli Marta odjedzie z blga to blog będzie zawieszony . Ja też już nie jestem zakochana w hoa jak kiedyś . Teraz jakoś bardziej spodobał mi się serial Pamiętniki Wampirów . Trudno . Jeśli Marta odjedzie to albo :

1)Ja zawieszam bloga
2)Będę dodawała 2 notki na tydzień
3)Blog zostanie usunięty ..



To tyle . Decyzja należy do was . Macie czas do Niedzieli chyba że Marta się rozmyśli to będzie po staremu .

Jeśli chcecie żebyśmy usunęły bloga w komentarzu piszcie : A
Jeśli chcecie żeby blog dalej istniał w komentarzu piszcie : B
Jeśli chcecie żeby nawet jak Marta odejdzie dodawać notki piszcie : C



!! Piszcie w komentarzach pod postem Marty co o tym myślicie co napisała !!



Pozdrawiam xx





Ita<3

2 komentarze:

  1. B,C I ŻADNEJ INNEJ OPCJI!! NIGDY NIE KASUJCIE GO!! ZA DOBRE SCENARIUSZE SĄ,ŻEBY MOŻNA BYŁO GO SB OD TAK SKASOWAĆ !!!!Nawet jak odejdziecie to fajnie będzie wrócić do scenariuszy dawniejszych :(:)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x