niedziela, 30 września 2012

Fragmęcik + stardoll / by ita

hej !

Dzisiaj fragmecik bo jestem chora : :|


A:Nie !
J:Dlaczego ! Amber ! On nam pomoże i ty dobrze o tym wiesz !
A:Nie !
J:Amber tak !
A:nie !
J:tak !
A:nie!
J:Tak !

-wchodzi eddie -

E:Co tu się dzieje ?
J:Bo Nina jest na polanie naznaczonych i chcemy ją z tamtond wyciagnąć ale Amber nalega żebym ci o tym nie mówił a ja właśnie c o tym powiedziełem ...
A:Zabije cie !

-tym czasem w holu -

-wchodzi Mick -

Mi:Hallloo ! Jestem ! Hallo ! Australijczyk gotów do pomocy dla Niny ! Hallo !

C.D.N















Jeśli chodzio stardoll to przed chwilą założyłam tam konto nick : ItAnubisGirl

Od bardzo dawna (chyba będzie z 2 lata) mam również inne konto : OlusiaOlusia4
ale już nie gram na nich tylko wchodzę okazyjnie .. :D

Jeśli chodzi o konto ItAnubisGirl to będę tam po prostu różne stylizacje robione a ja postaram
sie dodawać je tu na bloga ! ;))



POzdrawiam ! xx



Ita<3

1 komentarz:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x