niedziela, 2 września 2012

Kartka z pamiętnika + Blog Wiki + Musi być przerwa /by Ita

Hejj !

Na początek . Zaraz jak skończę tę notkę wstawię ankietę . Chodzi o to że jak na razie muszę z czegoś zrezygnować . Postanowiłam że jak na razie odpuszczę sobie scenariusze a wezmę się za Kartki z pamiętnika i historyjki . W ankiecie wyraźcie swoją opinie ! :)

Kartka z Pamiętnika Niny -

Drogi Pamiętniku

  Ostatnie chwile z nim są zarazem piękne jak i okrutne . Piękne bo mogę po prostu na niego
patrzeć , dotknąć go , porozmawiać z nim . Okrutne bo wiem że już nie długo to wszystko stracę . 
  Wczoraj rozmawiałam z Amber . To nie była łatwa ani przyjemna rozmowa . Amber powiedziała że
ta decyzja należy i do niej i do mnie , ale ja jej powiedziałam że tak na prawdę należy do mnie . Wczoraj nie mówiłam tego nikomu ale dowiedziałam się że jestem tzw. NAZNACZONA . To znaczy że   choćby nie wiem co to i tak umrę w najbliższym czasie . Dowiedziałam się również że to przez Fabiana . Nie chodzi o to że chcę go obwiniać czy coś ale tak naprawdę to przez naszą miłość muszę umrzeć . Gdy Wybrana że tak powiem spiknie się z Vampirem to zostaje NAZMACZONA czyli musi umrzeć gdyż ma czyste serce i prędzej czy później i tak wygada sekret Vampira że jest Vampirem . Mniejsza o to . Dzisiaj zaraz przed wyjściem na bal poszłam niby do WC ale tak na prawdę położyłam Fabianowi na łóżko ten liścik :

Fabian . Nie obwiniaj się za to że mnie już nie ma . Dostałam naznaczona . Wiem .. powinnam ci powiedzieć ale tu nie ma żądnego wyboru . Lepiej żebym teraz umarła niż gdybyśmy się pobrali i założyli rodzinę . Bardzo cię kocham i wiem że to co ci teraz robię jest okrutne ale zrozum albo ty albo ja . A ty zasługujesz żeby żyć a ja już dawno nie . Zbyt wiele żyć obróciłam ,, do góry nogami '' a już na pewno twoje . Myślę że tak możemy wyrównać nasze że tak powiem przysługi . Kocham cię nad moje całe życie ! Kocham .. i dla tego to robię . Żegnaj , Fabian .

                                                                                                                                    Love Nina . 
   

   Pewnie teraz sobie myślisz mój pamiętniku że oszalałam to pisząc . Być może ale musiałam powiedzieć mu choćby jeszcze raz na kartce że go kocham . Kończę , na mnie już czas . Wezmę cię
ze sobą . Będę odpisywać moje ostatnie chwilę .

                                                                                       Nina 


Jeśli chodzi o blog Wiki na skrzynkę e-mail dostałam taką oto wiadomość od Smerfetki290101


Blog wikaa999-houseofanubis.blogspot.com został oficjalnie zamknięty! Nie możemy na to pozwolić! Dziewczyny pisały w łącznie z poprzednim blogiem prawie 2 lata! Nie można tak wspaniałej przygody zakończyć w taki sposób!!! Mam więc do was prośbę, abyście na swoich blogach (jeżeli je macie) pisali o tyj sytuacji i prosili czytelników o pomoc! Trzeba dziewczyny jakoś przekonać, trzeba je jakoś zatrzymać! Sama nie dam rady, ale z waszą pomocą może się to udać. Też blog nie był dla mnie zwykłym blogiem, jak każdy inny. Był czymś więcej, a teraz nagle to wszystko ma się skończyć! Nie możemy pozwolić im odejść! NIE MOŻEMY!!!
 
Bardzo proszę o pomoc, i o odposanie na tego maila, gdyż jak już penie domyśleliście się ten blog jest dla mnie bardzo ważny.
 
Smerfetka290101

Jeśli chodzi o dziewczyny to dzięki nim założyłam tego bloga i dzięki nim poznałam magię domu Anubisa . Na ich bloga trafiłam przez przypadek i zaczęłam czytać ich notki i po prostu pokochałam House of Anubis . To dzięki Nim w ogóle założyłam tego bloga ! Myślę że było by to nie sprawiedliwe po prawie 2 latach tak po prostu pozwolić im odejść ! Musimy je zatrzymać ! M U S I M Y !! . Dlatego proszę o to co smerfetka pomóżcie nam je przekonać i napiszczcie o tym na swoich blogach nawet jeśli nie dostaliście tego e-maila !


Pozdrawiam ! xx



Ita<3

1 komentarz:

  1. Ostatnimi resztkami mojego netu komentuję ci tą notkę. Jest świetna. I mi też smutno z powodu odejścia dziewczyn :(

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x