niedziela, 30 września 2012

Opowidanie ;D / by Ita

Hej !

opowiadanie :


      Kolejny pusty dzień .. pusty znaczy nudny . Tęsknię za domem Anubisa ..  może dlatego że tu jest tak nudno ? Może
nie nudno ale zwyczajnie ... w ogóle nie wyjątkowo . Ale wiem że najbardziej tęsknię za Amber no i Fabianem . Fabian już
totalnie mnie olał w sensie nie odzywa się do mnie . Amber napisała mi że on podobno jest chłopakiem Joy ale w co mam 
wierzyć . Nie mam z kim porozmawiać oprócz mojej zadufanej w sobie siostry Ani . Ania to nadzwyczajna Amerykanka . 
Dlaczego nadzwyczajna ? Bo potrafi tak człowieka zranić ( a zwłaszcza mnie) że nie mogę . Idzie tu ..
-Ej Nina .
-Czego ?
-Słuchaj idę dzisiaj na imprezkę !
-I z wiązku z tym ?
-Idziesz ze mną !
-Nie !
-Bo ? Powinnaś się cieszyć że w ogóle cię zapraszam !
-Idź sobie !
-Ok .. dziw się że nikt cię nie lubi .. pfff


I wyszła na szczęście . Ale co będzie dalej może zkuszę się na tą imprezę ? 



sorry ze tak krótko ale mi się śpieszy ;*

pa!
Ita<3

2 komentarze:

  1. spoko. Nawet fajne!! Czekam na next i nie załamuj się jak coś to ci pomożemy!! Ok?? Pamiętaj o tym!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaaak, my mamy głowę pełną pomysłów :). Aha i fajne opowiadanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x