poniedziałek, 10 września 2012

Family Moments | cz.11 cz.1 / by I Love NY

Elo !


Wróciłam dopiero ze szkoły i niestety mam lekcje do odrobienia .Koszmar .Na religi i przyrodzie cały czas pisałam z koleżanką i planowałyśmy nasze połączone urodziny wię i tak nic nie straciłam .Pomyślałam , że też rozpiszę wam mój plan lekcji i zajęć dodatkowych .


Pon. 8.00 - 13.10

j.polski
wf
matematyka
j.angielski
przyroda
religia

+ 13.15 - 14.00 dod. niemiecki
+ 17.00 - 18.00 karate


Wt. 8.00 - 13.10

matematyka
historia
informatyka/technika
informatyka/technika
muzyka
j.polski

+ 13.30 - 14.00 dod. matematyka


Śr. 8.00 - 13.10

religia
j.polski
matematyka
j.niemiecki
g.wychowawcza
wf


Czw. 8.00 - 12.25

wf
matematyka
historia
plastyka
przyroda


Pt.8.00 - 13.10
j.polski
j.polski
j.niemiecki
matematyka
przyroda
wf


+ 17.00 - 18.00 karate



To wszystko .Przechodzę do scenariusza .


jadalnia

< wchodzą Patricia , Joy i Fabian , wszyscy klaszczą , Patricia siada po środku Mary i Amber , Fabian siada przy Joy i Jeromie >
T:Wreszcie wróciliście !Jak było w ośrodku ?
< Patricia uśmiecha się , a Fabian robi to samo i zmyśla >
F:Super.Ale torturowali nas tam też nauką więc nic raczej nie straciliśmy .< posyła sztuczny uśmiech do Eddiego i Niny którzy trzymają się za ręce , Nina spuszcza głowę >
T:Gotowali tam lepiej niż ja tutaj ?
F,P:NIE .Jedzenie było do bani .< śmiech >
J:Zabierzecie mnie dzisiaj na spotkanie z resztą grupy ? Plisss...< podskakuje na krześle >
P:Jasne , Joy .Maro też chcesz iść ?
M:No nie wiem ...Nie chcę się narzucać ...
F:Nie będziesz .
M:To pójdę z wami tylko...O której to będzie ?
P:O ... < sprawdza sms'a i patrzy na Nine , kiwa głoą na TAK >O dziewiętnastej .

klasa historyczna


< Jerome i Alfie pochylają się nad ławką Amber i Mary >
Je:No powiedz Maro .!Jesteśmy przyjaciółmi .
M:Nie mogę wam nic powiedzieć .To... nic takiego .
Al:Chodzi o ...< sztywnieje >
M:Niestety .
Je:< patrzy z Mary na Alfiego i z Alfiego na Mare >O co chodzi ?!
< do klasy wchodzą Joy i Margaret >
Ma:Nie dręcz jej Jerome !
Je:Ale wy coś ukrywacie !Wirem że Trixi i Fabian nie byli w jakimś ośrokdu dla utalentowanych .Patricia nie ma talentu !
< wchodzi Patricia >
\P:Mówiłeś coś , Clark !?
Je:Co wy ukrywacie ?
< wchodzi reszta i zaczyna się lekcja >


karytarz

< Eddie podchodzi do Niny >
E:O co chodzi ?
N:Będę śledzić dzisiaj Mare , Joy , Fabiana i Patricie .
E:Nie wiem czy to dobry pomysł .
N:Nie mogę nie mieć pewności co do tego co się dzieje .Nawet nie wiem po której stronie jest JOSH a on nam się przyda .!
E:Niby do czego ?
N:Musimy znaleźć Księgę Isis .


po szkole - park

< Nina siedzi na ławce i obraca w dłoniach Oko Horusa >
< podchodzi do niej Patricia >
P:Czego chcesz ?Nie mam czasu na spotkania Zwłaszcza z tobą .
N:Powiedz mi kilka rzeczy .Z kim się spotykacie ?Dlaczego i po co ?
P:Nie.
N:Powiedz .
P:Nie.
N:Powiedz !
P:Nie .< uśmiecha się ironicznie >
N:Dlaczego ?
P:Po odesłaniu nas straciłaś wszystkie prawa do usłyszenia od nas jakichkolwiek informacji które pomogą ci w znalezieniu Księgi Isis .
N:< robi duże oczy >Skąd...
P:Eddie nam powiedział .Widocznie ma swój honor i nie jest takim ... czymś jak ty < z obrzydzeniem >Życzę miłej nocy .< odchodzi >
< Nina wyciąga telefon , pisze sms do Eddiego " To koniec ." , wkłada telefon do kieszeni i zaczyna płakać >

Nie mam czasu już .Prosze o komcie .

Pa !

1 komentarz:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x