niedziela, 9 września 2012

Grafik + Jakiś tam taki scenariusz xD / by Ita

siemanoo !

Zacznę od najważniejszej sprawy . Przede wszystkim przepraszam was za to że nie pisałam chyba tydzień . Po prostu nie miałam czasu ... wiecie jak to w gimnazjum , nie przejdziesz bo usłyszysz ,,kici kici ''.. Jeśli chodzi o grafik to nie będę chodziła na ŻADNE KÓŁKA bo wtedy to już wgl ... notki byłyby tylko w niedziele i to nie zawsze ..

MÓJ PLAN LEKCJI :


  • PONIEDZIEŁEK :
  • Chemia
  • historia
  • Polak
  • Angielski
  • Matematyka
  • wf
  • wf

  • WTOREK :
  • Fizyka
  • Bilogia
  • Matematyka
  • Polak
  • religia
  • wf
  • wf

  • ŚRODA
  • chemia
  • matma
  • religia
  • infa
  • niemiecki
  • muzyka

    CZWARTEK
    • godzina wychowawcza
    • polak
    • polak
    • wos
    • anglik
    • historia

    • PIĄTEK
    • angielski
    • polak
    • matma
    • chemia
    • geografia
    • muzyka



    • I nie wiem w które dni pisać ... 

    • Myślę że wybiorę sobie na pewno 

    • Niedziele , Czwartek i Piątek . 


    • ALE JESZCZE ZOBACZĘ . 

    • JUTTRO ALBO PO JUTRZE

    • POSTARAM POKAZAĆ WAM

    • OFICIALNY GRAFIK !


    • Wiem że miałam nie pisać scenariuszy i was nimi    nie katować ale tak jakoś mnie wzieło . :D


    • N: -Nina gwałtownie obraca głowę z stronę Sierry - A co ja ci tak w ogóle zrobiłam ? -mówi oburzona i  wpatrzona w jej morskie oczy  -
    • Sie: -Sierra pochyla głowę w bok (na prawo) następnie w drugą stronę (w lewo) - To że w ogóle się urodziłaś . 
    • N: -Patrzy na sierre z przerażeniem - No to dawaj , no dalej , zabij mnie ! Niech ci ulży ! 
    • Sie:Wszystko w swoim czasie a teraz wychodź z auta !
    • N:-Patrzy w oczy Sierry - nie !
    • Sie:przepraszam ?
    • N:Nie !
    • Sie:-PAtrzy w oczy Niny (hipnotyzuje ją)- TAK !
    • Sam:Możecie się pośpieszyć ?
    • Sie:No wyłaź !

    • -Nina wychodzi z Auta , Auto odjeżdża -

    • N:No to mnie zabijaj ! -krzyczy-
    • Sie:Wszystko w swoim czasie . Zacznijmy od ... -przerywa jej głos Fabiana -
    • B:Od twojej śmierci Sierra .
    • Sie:Fabian ! Przyszedłeś żeby zobaczyć jak ona umiera ? - mówi z dumą -
    • B:Nie , przyszedłem żeby ci pomuc .
    • N:Fabian ?
    • B:-patrzy na ninę wzrokiem typu - nie to nie fabian , to ja Brad - Nie wiem . Może . Twarze mamy podobne ..
    • N:To przez ciebie gnojku !
    • B:Bez Takich wyzwisk kochanienka , - chamsko się uśmiecha -
    • Sie:Już czas .

    • -Brad jednym ruchem ręki z kręca Ninie kark ta upada w bez ruchu -

    • B:Dobra to która jest tą naznaczoną ?
    • Sie:TO ONA JEST NAZNACZONĄ !
    • B:Upss ..
    • Sie:Przez ciebie wszyscy zginiemy debilu ! Mieliśmy ją chronić a nie zabijać !
    • B:A ty co rozumiesz po przez słowa ,, już czas '' ?
    • Sie:Na pewno nie zabijać jej !
    • B:Podobna jesteś , nie spakną się !

    • - Pojawia się Eveline , żona Klausa -

    • B:Chyba się skapli ...
    • Sie:Na prawdę ? No co ty ! -mówi sarkazmem - 


    • -Przed szkołą -

    • E:To koniec . Musimy się pogodzić . Niny już nie ma .
    • F:Nawet tak nie mów .
    • Jo:Przestań Fabian ! Nie rozumiesz ona nie żyje ! NIE ŻYJE !
    • F:Ty zawsze wszystko dobrze wiedziałaś !
    • Jo:Czy mógłbyś łaskawie przestań być dla mnie takim Gnojkiem ? Co ja ci zrobiłam że tak się na mnie wyżywasz ? No co ? Bo ja już nie wiem ! -Joy zaczyna płakać - Powiedz coś !
    • F:Ja ja .. Nie wiedziałem .. Joy ja cię kochałem i dalej coś do ciebie czuje ..
    • A:Nie wierze ! Tyle ci z Niną pomagałam a ty już o niej zapomniałeś ! Wiesz co .. masz rację ! Ty kochasz Joy ale wiesz powiem ci coś jeszcze ! Zdecyduj się w końcu ! Bo ja za ciebie decydować nie będę ! I przestań bo przez ciebie się denerwuje a to szkodzi na cere !
    • E:Chodźmy do domu , odpocząć . Musimy pobyć wszyscy sami .
    • F:Zgadzam się .


    • -W domu Anubisa , pokój Fabiana -

    • -Fabian siada na swoim łóżku , zauważa liścik -


    • Treść liściku :

    • Fabian . Nie obwiniaj się za to że mnie już nie ma . Dostałam naznaczona . Wiem .. powinnam ci powiedzieć ale tu nie ma żądnego wyboru . Lepiej żebym teraz umarła niż gdybyśmy się pobrali i założyli rodzinę . Bardzo cię kocham i wiem że to co ci teraz robię jest okrutne ale zrozum albo ty albo ja . A ty zasługujesz żeby żyć a ja już dawno nie . Zbyt wiele żyć obróciłam ,, do góry nogami '' a już na pewno twoje . Myślę że tak możemy wyrównać nasze że tak powiem przysługi . Kocham cię nad moje całe życie ! Kocham .. i dla tego to robię . Żegnaj , Fabian .

                                                                                                                                          Love Nina . 
         
    • -Fabian po przeczytaniu liścika kładzie się na łóżko ze łzami w oczach -


    • -Obok Fabiana na łóżku pojawia się duch Niny -

    • N:Fabian ..
    • F:Nnn.n...nn....nnn...nnninnnaa ? - mówi przerażony -
    • N:Nie bój się .
    • F:To znaczy że ty ...
    • N:Truudno takie życie .. 
    • F:Dlaczego ? Dlaczego ty zawsze musisz odbierać wszystkie kary za wszystkich !
    • N:Fabian , jestem wybraną i w dodatku byłam naznaczona . Ja musiałam umrzeć .
    • F:Źle zrozumiałaś swoją sytułację . Ty musisz zyć ! Inaczej ...
    • N:Inaczej ?
    • F:Wszystkie Wampiry i pół wampiry zginą .
    • N:Ale ty jesteś człowiekiem ?
    • F: ... - Patrzy w ciszy na Ninę -
    • N:Fabian ? - w Oczach niny pojawią się łzy -
    • F:Nie wiedziałem że to tak będzie !
    • N:Jesteś pół wampirem  ...
    • F:Tak ..
    • N:Czy mogę cię o coś prosić ?
    • F:Oczywiście ! 
    • N:Nie odrzucaj Joy ..
    • F:Ale my nadal jesteśmy razem !
    • N:Ale ja nie żyje ! A z nią będziesz szczęśliwy !
    • F:Nie będę tak jak z tobą .
    • N:Lepsze chociaż malutkie szczęście niż żadne ..
    • F:Nino ale ja cię z tego świata wydostanę !
    • N:Jestem na Polanie Naznaczonych ... z tond nie ma wyjśćia !
    • F:Czy ja też mogę cię o cos prosić ?
    • N:Oczywiście tylko czy ja w ogóle mogę coś dla ciebie zrobić ?
    • F:Obiecaj , że nie opuścisz mnie aż do mojej śmierci . Że gdy będę cię potrzebował zawsze będziesz przy mnie i że codziennie wieczorem poświęcisz mi chociaż minutę żebym mógł cię zobaczyć .
    • N:Obiecuję .  A ty nie umrzesz . Bo formalnie jestem żywa tylko nie na ziemi .
    • F:Nino ! Na pewno jest jakiś sposób żeby cię wydostać
    • N:Jest ale ja go nie znam .. Przepraszam ale muszę już iść .
    • F:Dlaczego ? 
    • N:Mogę na ziemie iść co godzinę na 15 minut .
    • F:Ale jeszcze 15 minut nie mineło .
    • N:Odkładam czas .. 

    • -wchodzi Joy , widzi ducha Ninę i Fabiana -

    • Jo:Oooo co tu chodzi ?
    • N:Joy ...
    • Jo:Idź sobie ! Nie dość narobiłaś !
    • N:Ale Joy !

    • -Joy łapie poduszkę i rzuca w Ninę -

    • N:Żeganaj ..
    • F:Nie NIno czekaj !

    • -Nina znika -



    • C.D.N









    • W następnym scenariuszu :


    • Nina przeprowadzi poważna rozmowe z Joy i Fabianem .

    • Nina ukarzę się Amber .

    • Brad i Sierra zostaną wciagnięci do polany naznaczonych 

    • Fabian będzie chciał się zabić .



    • I WIELE WIELE INNYCH INTRYG :D

    • Pozdrawiam xx


    • Ita<3



3 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x