środa, 26 września 2012

Fragmęcik ;3 / by Ita!

Hej !

Ja naprawdę nie mam na nic czasu więc wstawiam tylko fragment scenariusz \a :


F:NIna ? Nina ... - mówi bardzo słabo -
Jo:TTTtaakk .

-Nina Pojawia się w lustrze -

F:Kocham cię .
Jo:Ja ciebie też .

N:Coś ty zrobił ! Fabian !

-Fabian otwiera oczy -

F:Nina .. ale ty byłaś tu a teraz jesteś tam .. czekaj .. Joy ..
Jo:Fabian ..
F:Nino to nie tak .
N:Rozumiem !
F:Ale Nino ..
N:Rozumiem ...

-Nina znika z lustra -

Jo:Fabian .. ja .. przep...
F:Zamnij się ! I daj mi spokój !
Jo:Ale ...
F:JUż !
Jo:DObrze ..

-Joy wychodzi -

F:-zaczyna płakać- przepraszam .

-W pokoju Amber -

J:Błagam ! Musimy powiedzieć Eddiemu !


to tyle xxxxxxxxxxx



POZDRAWIAM ! xx

Ita<3



1 komentarz:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x