czwartek, 9 sierpnia 2012

The club Sibuna cz.1 / by Marta


Hejka  !


Jestem u babci i mam bardzo mało czasu więc nie zapewniam o wspaniałości tego scenariusza .Szykujcie się na najgorsze .:)



The club Sibuna - Klub Sibuna


Pociąg 

< Nina przesuwa rękę przez słońce do cienia i z powrotem mrucząc : Ciepło .Zimno >
E:Okej .Mam dość .O co ci chodzi ?
< Nina patrzy na niego niewinnym wzrokiem i potrząsa głową >
E:Powiedz ! < groźnie >
< Nina nagle odwraca do niego głowę i patrzy na niego zimnym , ciskającym gromy wzrokiem >
N:Dwa miesiące temu wysłałam dwie osoby z Sibuny na pewną zgubę .Albo się zamkniesz i nadal będziesz grał swoją rolę albo wyrzucę cię z pociągu przez okno .Wybieraj .< groźnym szeptem >
E:Suka .< pod nosem >
<Nina odwraca głowę do szyby i wraca do swojego zajęcia >


Dom Anubisa - salon

< wchodzi Amber >
A:Heloł ?Ktoś tu jest ?
M:< przytula ją od tyłu >Amber !
A:Mara !Tęskniłam za tobą !
M:Ja też .Margaret już jest .Przyjechałyśmy razem bo ...No wiesz ona ...Jeszcze FF na Ninę .
A:Co znaczy FF ?< marszczy rwi >Myślałam że to ja znam wszystkie skróty !
M:Foch Forever .Idziesz ?
A:Jasne .
< ciągną walizki Amber na górę >


pokój Mary , Margaret i Amber 


< dziewczyny siedzą w ' trójkącie ' na dywanie >
Ma:Więc mówisz że twoja kuzynka przyjedzie cię odwiedzić ?
A:Tak .Czemu tak oficjalnie ? < szturcha ją leciutko w bok >
Ma :Po prostu ...Zaczęłam pisać pamiętnik i ...
< A mber zaczyna się śmiać po chwili Mara też >
Ma:No co ?!
A:Po prostu...< śmieje się > Tylko Nina ...< śmieje się >Miała tutaj pamiętnik .< śmiech >
M:Nawet ja i Fabian nie posiadaliśmy tej zabójczej istoty .
Ma:Zabójczej istoty ?< ironicznie >
A:Potrafiła zabić opinie publiczną jednym wpisem .
Ma:< śmiech >



Ciemna Sfera 

< Fabian błąka się , jest głodny ( nie chodzi mi o kanapki z dżemem :D )>
F:Patricia ....< jego oczy stają się zamglone >


Ciemna Sfera - dom Yasmin 

< Patricia budzi się gwałtownie >
P:Fabian ... < jej oczy stają się zamglone >

podświadomość Patrici i Fabiana - taka jakby połączona w jedną na skutek magicznego czegoś tam 

P:Gdzie jesteś ?
F:Skontaktowałaś się z Marą ?
P:Tak .Jasne .Jeszcze nie .To odpowiesz mi ?
F:Nie wiem .Spytaj Yasmin jak daleko macie do rzeki .Jestem nad rzeką w której jest pełno ... < łapie się za gardło >Potrzebuję Emmy .
P:Nie sprowadzę jej teraz .Jestem wycięczona .
F: Prubuj i pamiętaj .Inaczej nie będę tym ...
P:Fabianem z którym można siedzieć w jednym pokoju .Fabi znam tą frmułkę na pamięć .

jadalnia 


< wszyscy siedzą przy stole >
T:Nie jecie .
Mi,Je,J,Al,:No jasne że jemy .< przełykają >
N:Muszę już iść .Pa !< łapie za rękę Edddiego i wychodzą >
A:Mdli mnie .
Al:Nie przesadzaj , Amber .Jeszcze miesiąc temu mówiłaś : Może jednak każdy zasługuje na szczęście .
A:Ale ja nie o tym .Na serio mam ochotę zwymiotować , Alfie .< zielenieje >
T:O jeju !< wyprowadza Amber >
< Po chwili słychać jak Amber wymiotuje na podłogę w holu >
Je:Biedaczka .< wpycha sb kanapkę do ust >

szkoła - korytarz

< Alfie i Jerome stoją przy swoich szafkach >
Al:Już wiem .Zrobię jej wieczorem niespodziankę i ...
Je:Zamknij się na chwilę .Snuję plany jak poderwać Margaret .
Al:< chichocze , a raczej dusi się ze śmiechu > Margaret ?!
Je:Cicho , głupku !< zatyka mu buzie i sprawdza czy ktoś przypadkiem nie usłyszał >
Al:Ciekawe jak zareaguje Nina na wieść że ...
Je:Nie zareaguje bo jej o tym nie powiesz .Proszę ...
Al:O .No dobra ale wisisz mi przysługę 

strych - spotkanie Sibuny

< tylko Nina i Amber stoją , Eddie , Alfie , Mara i Margaret siedzą na kocu >
N:Ostatnio mało się dzieje ale to nie oznacza że możemy przestać czuwać .Trzea ustalić warty .Ktoś będzie wieczorem chodził po umysłach innych i pilnował żeby spali spokojnie .
A:Jak ?
Ma:Ja moge robić to cały czas .Potrafię we śnie .
N:A może ... Ja , ty, Eddie i ten kto się nauczy będziemy raz w tygodniu stań na warcie .< pisze coś >Pasuje ?< pokazuje im rozpiskę >


Pon.- Nina
Wt.-Margaret
Śr.- Eddie
Czw.-Nina
Pt.-Margaret
Sob.-Eddie
Niedz.-Eddie


sen Mary

< pojawia się Patricia >
M:Nie możesz tu być .
P:Ale ...Mam wiadomość do przekazania .
M:Od ...
P:Fabiana i mnie . On potrzebuje Emmy .Jesteśmy bezpieczni .Szukajcie sposobu na wydostanie nas .Fabian doznaje coraz silniejszej przemiany .



Pa pa !












2 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x