piątek, 10 sierpnia 2012

It impossible / by Ita

hej !

Jak wam mijają wakacje ? Mi strasznie szyybko ! Jutro mam wesele ( nie moje xD ) i dlatego dzisiaj jest scenariusz . Zazwyczaj zawsze dodaje go w niedziele między 8-00 a 9-00 . Tytuł scenariusza to ,,it impossible '' czyli .. to niemożliwe '' ! Zapraszam :D

W poprzednim House of Anubis -S-

F:Zabije cię !
B:Uspokój się !

B:To nie Nina 

F:To kto ?

F:Samantha ?

F:krzyczy-GDZIE JEST NINA !!

A:Dlaczego ich tak długo nie ma ?
E:-mówi sarkazmem - No nie wiem ... A może .. -zaczyna krzyczeć - bo Ninę porwal brat psychopata



-Amber dostaje Sms'a -

  Amber , Nina to nie Nina .
  Idę po tą prawdziwą ! x



- W domu Sam -

F:Nino ... Nino ?
N:Fabian !

-Fabian chcę podbiedz do Niny ale Brad zatrzymuje do ręką ( wystania rękę przed niego ) -

B:a.a.a. -kiwa głową -
F:Co chcesz ?

-Brad podbiega do Niny -

B:Najpierw ona stanie się wampirem !


B:Albo ty albo on . - wskazuje na Fabiana -

-Brad gryzie Ninę w ranę którą zrobił jej wcześniej -

N:aaa !

-Nina upada i uderza się w głowe -

F:Nina ! -podbiega do niej -


Sam:Zamniłam ją wcześniej w wampira !
B:Ale jeśli wampir
Sam:Ugryzie wampira to
F:On umiera !



//House of Anubis\\


S:To jeszcze nie jest przesądzone !
F:Jasne że jest !
S:Isteje możliwość żeby żyła ..
F:Jaka ?
B:możliwe że jeszcze nie przemieniła się w wampira .
F:Ale ona wiedziała że jest wampirem ?
B:Raczej nie . Choć nie wiem czy jest mądra .
F:Czyli tak po prostu się obudzi ?
Sam:Tak tylko .. możliwe że będzie miała zaniki w pamięci .
F:Dlaczego ?
Sam: ugghh .. BO UDERZYŁA SIĘ W GŁOWĘ ?
F:Wezmę ją do domu ,
Sam . Bierz .
F-do Brada - No i na co ci to było ?
B:Za bardzo ją kocham żeby ją zabić ...

- Dom Anubisa -

-Fabian niesie Nine na rękach -

F:Amber , Eddie !

- wychodzą z kuchni -

A:Aaa ! 
E:Daj mi ją !
F:Uniosę ją !
E:Fabian , to że umiesz pompki nie znaczy że jesteś sliniejszy ode mnie !
F:Eddie ,  I am a vampire , im strong ! (  I am a vampire , im strong = Ja jestem wampirem , jestem silny )
E:Czy ty umiesz Po polsku ? ( xD )
F:Sorry , tam gdzue byłem musiłem mówić po Angielsku .. 
A:No chodcie !


- Pokój Sibuny -

F:Dlaczego się nie budzi -

-Pojawia się Bella -

B:To nie koniec !































C.D.N



Sorry za taki denny scenariusz ale na prawdę nie mam weny ;//


Pozdrawiam xx



Ita<3

2 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x