sobota, 11 sierpnia 2012

Playing on time | cz2 / by CaRoLiNe


Elo !


Mam dla was super piosenkę na początek .




Co sądzicie ?



Playing on time - Granie na czas




dom Yasmin - kuchnia

< Patricia w poszukiwaniach prawie weszła do lodówki >
Y:Non affamato ? ( Głodna ? - po włosku )
P:Eee...Przydałby się Fabian .< wyciąga głowe z lodówki >Albo Mara .
Y:Wątpie by twoi przyjaciele znali włoski . < śmiech >
P:Taaa...Jak nie mieli czym mnie denerwować wybierali konwersacje w różnych językach .O mnie .
Y:Ils sont apparemment très comprend skilles . ( Są widocznie bardzo utalentowani - po francusku )
P:Mamy  lekcje francuskiego .Skąd jesteś ?<  podnosi jedną brew >
Y:< śmiech > Dobrze że pytasz .Z nikąd .Urodziłam  się ... tu .
P:Tu .Kumam .Ale nie wiem gdzie konkretnie .
Y:Jesteśmy nad ... Anglią .
P:Nadal ?
Y:Tak jakby .Możemy być wszędzie .Gdzie byłaś jak ...
P:Nieważne .Idę skontaktować się z Fabianem .


Czarna Sfera - jaskinia przy rzece

< Fabian siedzi oparty o skałę i obserwuje płynącą rzekę , w jego oczach widać głód  >
F:Emmo mogłaś powiedzieć mi wcześniej ...< opiera głowę o ręce >
< przed nim pojawia się iluzja Mary >
M:Fabian .Udało się !< uśmiecha się promiennie >
F:Mara !Jak ty ...
M:Patricia mi przekazała jak to zrobić .Wiedziałeś że wszystkie swoje księgi trzymała na regale u Victora ?< śmiech >Okej. Przyszłam ci pomóc .Ale musisz być szczery .
F:Dobrze .Pytaj.
M:Kim jest Emma ?
F:Małą nieśmiertelną gnidą która .... Jedną z nielicznych nieśmiertelnych czarownic .
M:Kim będziesz gdy nie poda ci ... tego czegoś ?
F:Wampirem .
M:Jakim ?
F:Coś w stylu Starego Dobrego Draculi .
M:Wszystko jasne .Pomoge ci .Jutro znowu cię odwiedzę .
F:To twoje życie .< uśmiecha się ironicznie >
M:Phi !< znika >
< Fabian zauważa jakiś kształt przy drugim brzegu rzeki >
F:Kim jesteś ?< szept >
nieznajomy: Kimś .< szept >
< nieznajomy zbliża się do niego i pochyla się podając mu rękę >
nieznajomy :Damon
F:Fabian .


Dom Anubisa - sallon

< Amber leży na kanapie owinięta kocem >
< wchodzi Margaret >
Ma:Nie ....
A:Uwierze , uwierze .Co się stało ?
Ma:Podsłuchałam Eddiego i Nine .
A:I ?Bo samo to że ich podsłuchałaś mnie nie dziwi .
Ma: Okej .A interesuje cię to że Emma to nieśmiertelna czarownica .Patricia i Mara są medium , a Fabian będzie wampirem jeśli ktoś nie ruszy tyłka i mu nie pomoże ?
A:< śmiech >
Ma:Co ?
A:Mara wszystkich uprzedziła .Poszła się skontaktować z Fabianem .
Ma:Nie dziwi mnie to .Może wreszcie zobaczymy Trixi i Fabiana ?
A:< wzrusza ramionami >



sen Amber - retrospekcja z przed roku - wakacje


<Amber i Fabian bujają się na huśtawce ogrodowej >
A:Jestem geniuszką .
F:Aż taka jesteś tego pewna ?
A:Jesteś nie miły .
F:Pudło .Jestem zdenerwowany .
A:Znowu Emma ?Dałbyś jej spokuj .Ona chce dobrze .
F:Nie wychodzi jej to .
A:Jest załamana , a ty i tak jej BARDZO potrzebujesz .
F:Wolałbym znosić Patricie .
A:Uważaj bo ci się spełni !< grozi mu palcem >
< podchodzi zapłakana Emma >
Em:Fabian ...
< Fabian zchodzi z huśtawki i przytula siostrę >
F:Em...
Em:Wszystko zchrzaniłam !
F:Prawda .
Em:Teraz wszyscy mnie nienawidzą !A ty w szczególności !< wybucha płaczem >
F:Jestem na ciebię wściekły ale nigdy nie mógłbym cię znienawidzić .
Em:Jak ty to robisz ?Zawsze... Zawsze jesteś taki spokojny .Nawet gdy rodzice krzyczą i się kłócą .
F:Mam ciebie .Rodziców już dawno straciliśmy .Mam ciebie .
Em:Powtarzasz się braciszku .Już to kiedyś mówiłeś .
A:Tak .Ale to była inna sytuacja i ... wcale nie tak dawno .
Em,F:Trzy lata temu !
A:Ach te bliźniaki !< udaje że mdleje >
< śmiech , po chwili siedzą pod drzewem i śmieją się z dowcipów >


Mam nadzieję że wam się podobał !Plisss...Komętujcie .


Pa !

2 komentarze:

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x