niedziela, 5 sierpnia 2012

Scenariusz ( na szybkiego ;D ) / by ta

Hej !

Scenariusz ,,na szybkiego '' buty na wesele które mam dokładnie za tydzień *.* A zaraz idę do kościoła ;D Sorry za brak scenariusza wczoraj :) . Bez pzedłużania scenariuszo-wampiro-coś xD :

F:Zabije cię !
B:Uspokój się !
F:Jak mam się uspokoić ?
B:Posłuchaj mnie !
F:Co ? może powiesz że dobrze się stało !
B:To nie Nina .
F:Właśnie taki jes.... Czekaj .. co ?
B:To nie Nina !
F:To kto ?

-z wody wychodzi biała postać -

Sam:Ja ?
F:Samantha ?
Sam:Po prostu Sam .
F:Co jej zrobiliście ?
B:Nie dramatyzuj .
Sam:Należało się jej .
F:Powiedz to jeszcze raz , a nie żyjesz !
Sam:Ja już nie żyje . Jestem jedną z was !
F:Gdzie jest Nina ?
Sam:Gdzieś !
F:krzyczy-GDZIE JEST NINA !!
B:Dobra powiedzmy mu bo się jeszcze spoci .


-W Domu Anubisa -

A:Dlaczego ich tak długo nie ma ?
E:-mówi sarkazmem - No nie wiem ... A może .. -zaczyna krzyczeć - bo Ninę porwal brat psychopata
Al:Kosmity !
E:Alfie .. co ?
P:Zamknij się Alfie, nie pora na wygłupy .
Al:Dla was nigdy nie jest czas na żarty ..

-Amber dostaje Sms'a -

  Amber , Nina to nie Nina .
  Idę po tą prawdziwą ! x


P:Ale jak mamy to rozumieć ?

*Wytrzyjże umysły a znajdziecie odpowiedź ! Sarah *

- W domu Sam -

F:Nino ... Nino ?
N:Fabian !

-Fabian chcę podbiedz do Niny ale Brad zatrzymuje do ręką ( wystania rękę przed niego ) -

B:a.a.a. -kiwa głową -
F:Co chcesz ?

-Brad podbiega do Niny -

B:Najpierw ona stanie się wampirem !
Sam:Nie rób tego !
B:To ja jestem ten zły ! Zapominałaś ?
N:-mówi płacząc - proszę .. proszę .. nie rób tego ! Ja .. Ja .. jestem !
B:Albo ty albo on . - wskazuje na Fabiana -
N:Gryź .
B:-szepcze jej do ucha - Wybacz piękna - ,

-Brad gryzie Ninę w ranę którą zrobił jej wcześniej -

N:aaa !

-Nina upada i uderza się w głowe -

F:Nina ! -podbiega do niej -

B:Coś jest nie tak ! Co się dzieje ?
Sam:Zamniejiłam ją wcześniej w wampira !
B:Ty co ?
Sam:Mieliśmy iść zdodnie z planem ! Tam tak było !
B:Ale jeśli wampir
Sam:Ugryzie wampira to
F:On umiera !


C.D.N


Marta wraca na bloga ;) 


Będziemy razem prowadzić jej bloga o Pamiętaniach wampirów !




Cieszycie się że nasz duet dalej będzie działał ? ;))



Pozdrawiam xx


Ita<3




2 komentarze:

  1. cieszę się że Marta wraca!!! SCENARIUSZ SUPER!! Czekam na następny!!! I jedno pytanie!! DLACZEGO W TAKIM MOMENCIE?

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj jeśli podobała bądź nie podobała ci się notka ;) ( Możecie się reklamować i zapraszać na swoje blogi ) ;) x